Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2811  
Old 12-19-2008, 07:28 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Lettiska medborgare ber om ockupation - Klacksparkar - E24.se
Det är varken lett eller balt att va est.
 
  #2812  
Old 12-19-2008, 07:31 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Det är varken lett eller balt att va est.
 
  #2813  
Old 12-19-2008, 07:36 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Kolla Scuderia police chase tråden. De trodde holländska, ett av väärldens mest efterblivna språk. var svenska. Jag postade Schyfferts full like a kastrull. Jänkarna måste ju va helt ställda av den.
 
  #2814  
Old 12-19-2008, 07:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Kolla Scuderia police chase tråden. De trodde holländska, ett av väärldens mest efterblivna språk. var svenska. Jag postade Schyfferts full like a kastrull. Jänkarna måste ju va helt ställda av den.
"Måste vara svenska" ....Är dom ute på lite väl djupt wasser kanske...tycker man har ganska bra koll på språken här runt omkring i europa. Iofs så trodde ju atl-hjulexperten att alla länder i europa hade brittisk accent när dem snackade engelska .
 

Last edited by strebo; 12-19-2008 at 07:40 AM.
  #2815  
Old 12-19-2008, 07:39 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Svenska tjej - it's the grej så jävla bra
 
  #2816  
Old 12-19-2008, 07:41 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Herregud, alltså. Jääänkarna kan ju bara wara föur mycket ibland med deras integggritet - kolla rattfüll-twåden.
Jag blew fäktiskt förvaenad oever att det ens var en frauga? Att dom ens kan resånera så är fauktiskt rett skremmande...
 
  #2817  
Old 12-19-2008, 07:47 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Vem van har ngt emot det undrar jag? Jävla galningar!
 
  #2818  
Old 12-19-2008, 07:55 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Faattarr iinnttee hur dåm kann vara zå ootrooligt vettiga åck framgongsrika ena zekunden feur att nesta slänga ur sig såna otrooligt korrrkade saker. Osannolikt läskigt.

Åck förrsvaara denn där jeuvla galna präästen? Domm ärr inte rikktiga i huvudet . . .
 
  #2819  
Old 12-19-2008, 08:07 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Faattarr iinnttee hur dåm kann vara zå ootrooligt vettiga åck framgongsrika ena zekunden feur att nesta slänga ur sig såna otrooligt korrrkade saker. Osannolikt läskigt.

Åck förrsvaara denn där jeuvla galna präästen? Domm ärr inte rikktiga i huvudet . . .
Haha, jau. Vf haer preästen maed deatta ätt goera?
 
  #2820  
Old 12-19-2008, 08:18 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Dagens mailkonvo: (börja nedifrån)

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Anna
Skickat: fr 2008-12-19 14:10
Till: Joakim
Ämne: SV: Jag ...

Skinka?


-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Joakim
Skickat: fr 2008-12-19 14:09
Till: Anna
Ämne: SV: Jag ...

Ja, jag hade ju inte gjort så med min dotter. Ganska avskyvärt faktiskt, men att kalla honom svin är kanske att gå lite långt.

Oh well, den enes död den andres bröd. Åk hit nu så får jag skinka på dig ...


-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Anna
Skickat: fr 2008-12-19 14:07
Till: Joakim
Ämne: SV: Jag ...

Svin......

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Joakim
Skickat: fr 2008-12-19 14:04
Till: Anna
Ämne: SV: Jag ...

Förlåt. Explorern ingick egentligen inte - jag ville bara inte göra dig ledsen. Jag bjöd bara på den under tiden vi skrev under alla papper. Så det blev ju en kostnad för mig i samband med köpet, fast ändå inte.

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Anna
Skickat: fr 2008-12-19 14:01
Till: Joakim
Ämne: SV: Jag ...

Hmmm, får nog ta ett snack med farsan. Fyra kameler, samuraj-svärd och Explorer känns inte helt hundra. Lite mer borde jag vara värd...


-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Joakim
Skickat: den 19 december 2008 13:34
Till: Anna
Ämne: SV: Jag ...

Han och jag har ganska bra kontakt faktiskt - jag bytte till mig dig mot fyra kameler, ett samuraj-svärd och en flaska Explorer. Vi får träffas alla tre i mellandagarna och planera vigseln.


-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Anna
Skickat: fr 2008-12-19 13:33
Till: Joakim
Ämne: SV: Jag ...

Usch vad läskigt att du kommer ihåg vad min pappa heter...

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Joakim
Skickat: den 19 december 2008 13:27
Till: Anna
Ämne: SV: Jag ...

Ja hon sa det när vi vaknade i morse, den lilla snärtan, att hon skulle äta lunch med dig idag! Men säg inget till Anders, han blir så himla vrång när hon är ute och slarvar.

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Anna
Skickat: den 19 december 2008 13:21
Till: Joakim
Ämne: Jag ...

... åt lunch med min mamma idag! :-)
 



All times are GMT -4. The time now is 06:42 PM.