Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3121  
Old 01-12-2009, 08:10 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Hahaha du gör precis som jag. Du läser inte manualen. För att få telefonen i viloläg (dvs släckt skärm) tryck på on/off knappen på sidan. För att få igång den, tryck på on/off knappen igen. Jag höll på med att slida fram keyboardet också. Blev så jävla trött på det att jag kollade manualen
Sen kan du ju göra om senstestet på skärmen, då kan du göra så att du kan använda fingrarna istället. Så slipper man pennan. Själv använder jag slidern för att bläddra runt i alla menyer. Panelval, vad är det?
Stänger du av telefonen btw, sitter jag i möte, sätter jag den på ljudlös eller phonemode. Stängde av min för några veckor sedan, kom inte ihåg pinkoden och var tvungen att vänta hela dagen tills jag kom hem och hittade puk koden

Suveränt, tack! Haha, det var ju fan så mycket enklare att bara trycka på on/off-knappen! Manual, herregud - man är väl kille!

Får ta och justera skärmen när jag kommer hem, tydligen så har jag glömt den där jäkla pennan någonstans . . .

Panelerna är ju hur hemskärmen ska se ut, det finns en knapp så man kan ändra under svara-luren. Har laddat ner en som jag tycker är rätt bra från SE:s hemsida så man kan styra den med bara en hand.

Allt som allt är jag inte 100% såld på den ännu - kanske mest för att jag tyckte min 990 var übergrym och snabb som attan med senaste uppdateringen. Och att man inte kan synka med Macen är ju SJUKT dåligt och det är samma gamla visa varje gång SE släpper nya lurar. Fattar inte vad som är så svårt?! Jag har en fickkalender, en i iCal och så en i telefonen - ingen som synkar med varandra. Det är mer än en gång man suttit i ett möte och fått ett SMS från någon helt annan som undrar varför man inte är där ännu
 
  #3122  
Old 01-12-2009, 08:27 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Åhå, kan man ladda ned nya paneler? Måste kolla!
 
  #3123  
Old 01-12-2009, 08:29 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Vilken panel har du förresten?
Och kan du rekommendera några bra downloads. Har inte hunnit fixa ngt sådant alls med telefonen än.
 
  #3124  
Old 01-12-2009, 08:32 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
"Sbp Mobile Shell" heter min panel. Jag har inte vågat ladda ner något annat
 
  #3125  
Old 01-12-2009, 08:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Kolla den här ärthjärnan då 4 st 17" Dubbdäck med fälg

Vadå 17?!?!?!?!?
 
  #3126  
Old 01-12-2009, 08:40 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hahahaha hon har väl hört ngt om 17 tums när det gäller däck. Sen att hon skriver ut R15 dessutom... Herregud

vet du förresten om man kan koppla mobilen till pc via usb och sedan köra internet från datorn? Har för mig att jag såg valet i en meny igår, men jag kan inte hitta tillbaka
 
  #3127  
Old 01-12-2009, 08:45 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja det ska man kunna göra - inställningar > fliken "Anslutningar" nertill > USB till PC.

Men enklast/snabbast är nog att köra den som bluetoothmodem om du har det i datorn?
 
  #3128  
Old 01-12-2009, 08:47 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hittar inget under usb>pc. Fan, man får väl säta sig och läsa instruktionsboken till telefonfan. Känns som om man använder sig av max 10 % av vad den kan
 
  #3129  
Old 01-12-2009, 08:48 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag tror du måste koppla i sladden innan du börjar se grejer under där.

Tror dessutom att den känner av när en USB är ikopplad och den frågar hur du vill göra (filöverföring eller använda som modem)
 
  #3130  
Old 01-12-2009, 10:29 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan vilka bekymmer ni verkar ha ....
 



All times are GMT -4. The time now is 04:04 AM.