Swedish Teamspeeder? Get in here!
Hur svårt kan det vara att plugga till tandläkare egentligen. Det enda ni gör är väl att konstatera om det är hål eller inte, så det är väl bara att lära er hur man tittar i den där lilla kikaren. Allt annat skitgöra gör väl tandhygienisten . . .
Strebban, jag har läst ekonomi, jag vet hur slappt det är
Arbetsmarknaden ser ju iaf ljus ut för dig. Du kan ju glädja dig åt det.
På verkstan: "Sådär då, jag bytte till vinterdäck på din V70 - det blir 23,500 kronor. Vadå varför? Jag var tvungen att plocka isär motorn och kolla så att allt stod rätt till. Det finns en myriad av saker jag var tvungen att kolla men det fattar ju inte ni kunder om jag inte hittar något"
Nej, nu ska jag inte vara elak. Jag har bara en djup skräck för tandläkare ända sedan jag var liten och mamma tvingade med mig dit. En riktigt elak satkärring i vit rock drog med den där lilla klon/gripen mellan tänderna så man höll på att dö av smärta . . .
Hehe. Ja, för en sketen 5-cylinders i en Volvo är viktigare än en människa : p
Faktum är att förr i tiden vad det relativt vanligt att man dog pga orala infektioner. Det händer än i dag, fastän det är ovanligt då det oftast fångas upp i tidigare skede.
Faktum är att det är en rätt vanlig fråga, vad det är som tar en sån långt tid att lära sig, då allt man behöver kunna är "att laga hål".
Du är välkommen att gå hos mig sen Jox. Jag lovar att jag ska vara snäll, dessutom vet du ju att pengarna går till ett gott ändamål (nämligen min Porschefond).
Faktum är att förr i tiden vad det relativt vanligt att man dog pga orala infektioner. Det händer än i dag, fastän det är ovanligt då det oftast fångas upp i tidigare skede.
Faktum är att det är en rätt vanlig fråga, vad det är som tar en sån långt tid att lära sig, då allt man behöver kunna är "att laga hål".
Du är välkommen att gå hos mig sen Jox. Jag lovar att jag ska vara snäll, dessutom vet du ju att pengarna går till ett gott ändamål (nämligen min Porschefond).
Bokmärken? Jag kommer ju ha en massa små bilar istället.
Man kanske skulle ta riktigt saftigt jävla betalt, sen ha en skål för vuxna (män) där man drar upp en bilnyckel till en tuff sportbil. Sen får man köra den resten av dan.
Man kanske skulle ta riktigt saftigt jävla betalt, sen ha en skål för vuxna (män) där man drar upp en bilnyckel till en tuff sportbil. Sen får man köra den resten av dan.