Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Jan 7, 2009 | 02:43 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Haha ja. Hela jullovet sabbat. Suttit och pluggat till denna tenta sedan slutet på november. Suttit från 8-23 nu i 10 dagar. Så alltför cool är jag nog inte
Tönt.

Old Jan 7, 2009 | 03:00 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Tönt.
Ekonom

Old Jan 7, 2009 | 03:09 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hur svårt kan det vara att plugga till tandläkare egentligen. Det enda ni gör är väl att konstatera om det är hål eller inte, så det är väl bara att lära er hur man tittar i den där lilla kikaren. Allt annat skitgöra gör väl tandhygienisten . . .

Old Jan 7, 2009 | 03:16 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ekonom
Det är meningen att vara oförskämd, inte hylla.

Old Jan 7, 2009 | 03:22 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Hur svårt kan det vara att plugga till tandläkare egentligen. Det enda ni gör är väl att konstatera om det är hål eller inte, så det är väl bara att lära er hur man tittar i den där lilla kikaren. Allt annat skitgöra gör väl tandhygienisten . . .
Jag lockas att bifoga en massa läskiga bilder påslemhinneförändringar, cancersorter och annat ityg som kan spridas från munnen och ta död på en, men jag tror jag avstår. Laga hål är ju en stor del, men det finns en myriad av saker som man kolla efter som folk inte fattar om det inte visar sig att man hittar dem.

Strebban, jag har läst ekonomi, jag vet hur slappt det är Arbetsmarknaden ser ju iaf ljus ut för dig. Du kan ju glädja dig åt det.

Old Jan 7, 2009 | 03:27 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
På verkstan: "Sådär då, jag bytte till vinterdäck på din V70 - det blir 23,500 kronor. Vadå varför? Jag var tvungen att plocka isär motorn och kolla så att allt stod rätt till. Det finns en myriad av saker jag var tvungen att kolla men det fattar ju inte ni kunder om jag inte hittar något"

Old Jan 7, 2009 | 03:31 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Nej, nu ska jag inte vara elak. Jag har bara en djup skräck för tandläkare ända sedan jag var liten och mamma tvingade med mig dit. En riktigt elak satkärring i vit rock drog med den där lilla klon/gripen mellan tänderna så man höll på att dö av smärta . . .

Old Jan 7, 2009 | 03:33 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
Hehe. Ja, för en sketen 5-cylinders i en Volvo är viktigare än en människa : p
Faktum är att förr i tiden vad det relativt vanligt att man dog pga orala infektioner. Det händer än i dag, fastän det är ovanligt då det oftast fångas upp i tidigare skede.

Faktum är att det är en rätt vanlig fråga, vad det är som tar en sån långt tid att lära sig, då allt man behöver kunna är "att laga hål".

Du är välkommen att gå hos mig sen Jox. Jag lovar att jag ska vara snäll, dessutom vet du ju att pengarna går till ett gott ändamål (nämligen min Porschefond).

Old Jan 7, 2009 | 03:36 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Mja, det beror på. Vilken sorts bokmärken kommer du ha i skålen?

Old Jan 7, 2009 | 03:38 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
Bokmärken? Jag kommer ju ha en massa små bilar istället.

Man kanske skulle ta riktigt saftigt jävla betalt, sen ha en skål för vuxna (män) där man drar upp en bilnyckel till en tuff sportbil. Sen får man köra den resten av dan.

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 02:36 PM.