Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag har fattat ett beslut. Jag ska sitta hemma med min flickvän och fira. Vi ska äta snuskigt mycket sushi och dricka vin och champagne oc hfan va nyktra nog för att känna smaken 
Btw Jox, var fick du bilderna från kraschen? Vet du ngt mer om den? Kan väl inte finnas alltför många 560 i Sverige nu, såg att Von Braun sålde en iaf.

Btw Jox, var fick du bilderna från kraschen? Vet du ngt mer om den? Kan väl inte finnas alltför många 560 i Sverige nu, såg att Von Braun sålde en iaf.
Känner föraren till en svart LP560 här i stan, men han är bortrest sen jul så vet inte om det är hans.
Verkligen inte snyggt om det är von Brauns däremot...
Killen i vita jackan ser ut att vara föraren - kan det vara din kompis?
Kör ni med sommarpuckar nu i Göteborg året om förresten eller what's the dealio? Att skinka runt i en C2S på 19" sommarhjul i december är ganska ballsy där jag bor . . .
Kör ni med sommarpuckar nu i Göteborg året om förresten eller what's the dealio? Att skinka runt i en C2S på 19" sommarhjul i december är ganska ballsy där jag bor . . .
Jag dricker knappt ingen champagne alls, blir så satans jävla bakfull...kanske 3-4ggr om året varav ingen gång är nyårsafton. Blir nog mest massa rödvin och öl som gäller. Är trots allt en lång dag.
Osis på krocken där, han kan inte vara överlycklig?
Osis på krocken där, han kan inte vara överlycklig?