Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2751  
Old 12-16-2008, 03:54 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Gör så ont att gå upp varje morgon, skinkar på snoozeknappen minst 3 gånger innan jag kommer upp
God bless school, 3 veckor vinterlov imorgon.
 
  #2752  
Old 12-16-2008, 04:03 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jäkla studentliv . . .

Har haft feber nu i över en vecka, skinkar in i infartsköerna i en och en halv timme som en jäkla sucker bara för att kunna göra det viktigaste i ett nytt projekt, skinkar tillbaka hem efter några timmar och däckar i soffan. Funderar på att göra det redan nu.

Fan Felix, vi får ta den där lunchen snart när jag inte längre är någon smitthärd eller död i kroppen. Ser för övrigt rakt in hos Berghs härifrån tror jag - kan du inte gå till något fönster som blickar ut mot Sveav?
 
  #2753  
Old 12-16-2008, 04:04 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Haha, är fortfarande hemma Kanske i eftermiddag om du är kvar då
 
  #2754  
Old 12-16-2008, 06:12 AM
Russ's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: NorCal
Posts: 3,668
Russ has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jäkla studentliv . . .

Har haft feber nu i över en vecka, skinkar in i infartsköerna i en och en halv timme som en jäkla sucker bara för att kunna göra det viktigaste i ett nytt projekt, skinkar tillbaka hem efter några timmar och däckar i soffan. Funderar på att göra det redan nu.

Fan Felix, vi får ta den där lunchen snart när jag inte längre är någon smitthärd eller död i kroppen. Ser för övrigt rakt in hos Berghs härifrån tror jag - kan du inte gå till något fönster som blickar ut mot Sveav?
So for those of us non-Swedish Members following along, I just took Jox's post and pasted it into an online translator

Translation:

I can't believe the.

I just had most awesome sex with a male prostitute. Mention mind blowing up! It was oh so hot and steam better than somewhat looking in mine favourites film DUDE , Each MINE DILDO?

Dearest Felix , whys do you come over and I'll show yous a transfer ors two. I have free candy for yous ( the Swede fish knock ; your favourites )
 
  #2755  
Old 12-16-2008, 07:29 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Jox: angående G:n, här kommer två bilder.

Dålig iphone-upplösning tyvärr men rosten "kändes" genom hela bilen. Kikar du noga ser du t.ex rostlinjer runt hela dörrkarmen.

Alla gångjärn var dessutom rostiga så dörrarna fastnade och knarrade...
 
  #2756  
Old 12-16-2008, 09:55 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Helt absurt, tror knappt det är sant. På en nollfyra?! Så där rostar inte ens min. Jag har aldrig synat en G-wagen ordentligt - har du tittat på några andra? Rostar dom lika mycket, eller är den här kanske bara dåligt lagad? Den där bilen är ju fullständigt osäljbar om den ser ut så där, jag skulle inte betala 100,000 för den. Tänk dig hur den där kommer se ut om man kör ett par vintrar till i salt och slask.

Jag är ganska påläst om deras goodwill efter att ha slagits blodig i nära två år. Skulle den omfattas av garantin skulle den ha fixats för läääänge sen - den har garanterat något i serviceboken som ger dem rätten att säga eff you, vi fixar inte den här. Antagligen någon liten service hos en icke-auktoriserad verkstad. Min ville dem inte fixa för att den har ett oljebyte gjort (UTANFÖR intervallen, dvs ett EXTRA byte) på en icke-auktoriserad verkstad som ironiskt hette "MB-Service". Hade den gjorts svart av någon klåpare i en GDS-hall utan en stämpel hade den omfattats . . .
 
  #2757  
Old 12-16-2008, 10:17 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Vi blev ju påskinkade av en jordbävning här imorse. Själv vaknade jag så klart inte av den. Som vanligt. Andra jordbävningen jag sovit mig förbi. Förra var i Hong Kong för en massa år sen, då jag satt så jet laggad i en hotellobby att jag inte märkte att marken skakade.
 
  #2758  
Old 12-16-2008, 10:40 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hörde om den där jordskinkningen på radion i morse, trodde nästan det var ett skämt. Men hur pass kraftigt var det uppe hos er, trodde det mest var i Ystad?
 
  #2759  
Old 12-16-2008, 10:57 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Skinkade tydligen bara i Lund också. Låg på 4,5-5 på skinkningsskalan, dvs. ngnstans mellan en medvurst och en julskinka.
 
  #2760  
Old 12-16-2008, 11:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fint att man slipper bli påskinkad när man bor i Sverige och inte Danmark.
 



All times are GMT -4. The time now is 01:16 PM.