Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22621  
Old 07-24-2012, 04:05 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jovars! Jag har klämt i mig en stor portion spaghetti med köttfärssås (nötfärs) nu och en öl. Klarade mig!

The Artist, nog fan var det tillagat alltid!
 
  #22622  
Old 07-25-2012, 02:05 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Vad i hela fridens dagar händer? Finns det inga Off Topic längre?
 
  #22623  
Old 07-25-2012, 07:53 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Porsche 997 Turbo Speedart TTR600 | Älvsborg

Var den lite för snabb för nya ägaren Adde?
 
  #22624  
Old 07-25-2012, 09:34 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Den här "sommaren" är ju ett enda stort facking skämt. Har inte haft en enda dag förutom midsommar som inte varit molnig och oftast även regnig. Åkte ut till Fredlarna i ytterskärgården idag för att det var perfekt väder här på Furusund imorse. Knappt kommit fram förrän det blev molnigt och vindigt så vi vände efter en timma. Nu har jag satt på bastun så jag kan värma mig igen. Sverige asså...

Btw kan man inte ladda upp bilder via appen längre? Verkar som de har tagit bort den funktionen.
 
  #22625  
Old 07-25-2012, 09:41 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Test
 
Attached Images  
  #22626  
Old 07-25-2012, 09:42 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Hmm verkar fungera med appen. På bilden kan man skymta en lång asiat. Kanske tråkkinesen...


Håller med om sommaren tur så skall man till Bali i augusti. Nästa år tänker jag hyra ett hus på rivieran och spendera semestern där. Det här är helt löjligt.
 

Last edited by Erppa; 07-25-2012 at 09:44 AM.
  #22627  
Old 07-25-2012, 09:49 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
30 grader varmt!
 
Attached Images  
  #22628  
Old 07-25-2012, 09:51 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Sjukt, det går inte att ladda upp bilder via iPhone-appen om man har satt på internetdelning och är ansluten med en dator samtidigt.

Coolt att du lyckades fota Stuka, vilket sammanträffande!
 
  #22629  
Old 07-25-2012, 04:12 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by axman
30 grader varmt!
najs!
 
  #22630  
Old 07-25-2012, 05:03 PM
RickyZone's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Aug 2008
Posts: 217
RickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond repute
Detta är ju tveklöst Teamspeeds absolut bästa forumtråd. Har svårt att hålla mig för skratt när jag smygtittar in här på mobilen under kafferasterna på jobbet. Ska försöka kika in lite oftare!

Nåväl, stack ut på en härlig joggingrunda när jag kom hem idag. Solen sken. Humöret på topp, och mottagit första lönen, till råga på allt. Allt var frid och fröjd. Tills jag trasslar in mig i den förbannade hörlurssladden, helvetes-iFånen flyger ur min hand och musiken slutar spela. Behöver jag förresten nämna att solskenet växlade till veckans värsta skyfall i ungefär samma veva som min nu spräckta iFån landade pladask på gruset?
 



All times are GMT -4. The time now is 04:49 AM.