Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22611  
Old 07-24-2012, 08:33 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha det ordnar sig nog. Hur länge sedan var det, och vet du att det var dåligt eller misstänker du? Matförgiftning brukar ju visa symptom nästan direkt.
 
  #22612  
Old 07-24-2012, 08:35 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det var nog en 45 minuter sedan! Jag misstänker att det var dåligt eftersom det smakade surt, vilket jag absolut inte uppskattar...
 
  #22613  
Old 07-24-2012, 09:50 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Surt fläskkött? Låter som ett ganska bra varningstecken. Spottade du ut det eller tuggade du upp och svalde det fastän att det smakade surt. Jag äter inte fläskkött av vissa anledningar men mest för att nötkött är godare, nyttigare och mindre svårt att "facka upp" vid tillagning.

Hoppas du slipper krama porslinstronen Niklas!
 
  #22614  
Old 07-24-2012, 09:54 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by RedRS
Surt fläskkött? Låter som ett ganska bra varningstecken. Spottade du ut det eller tuggade du upp och svalde det fastän att det smakade surt. Jag äter inte fläskkött av vissa anledningar men mest för att nötkött är godare, nyttigare och mindre svårt att "facka upp" vid tillagning.

Hoppas du slipper krama porslinstronen Niklas!
Nej just den tuggan svalde jag ju... Allt annat slängde jag Som den student man är så blir det mycket fläskfilé när jag vill ha någon typ av köttbit, tycker det är riktigt gott också. Kan vara för att vi nästan aldrig åt fläskkött när jag bodde hemma. Skulle jag äta nötkött nu skulle jag väl gråta av välbehag

Inte illamående än i alla fall!
 
  #22615  
Old 07-24-2012, 10:52 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Jag fortsätter hålla tummarna!
 
  #22616  
Old 07-24-2012, 02:31 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Nyss spelat Laserdome, var nog 10 år sen senast. ca 20 polare som lirade och jäklar så varmt det var, gick vrida ut kläderna när vi var klara. Grymt kul dock!
 
  #22617  
Old 07-24-2012, 02:34 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Inte illamående än i alla fall!
Hur mår du nu?

Originally Posted by Blackout
Nyss spelat Laserdome, var nog 10 år sen senast. ca 20 polare som lirade och jäklar så varmt det var, gick vrida ut kläderna när vi var klara. Grymt kul dock!
Haha wooow! Fan vad coolt, finns det kvar?? Är det samma teknik osv med de där gamla plastvästarna eller har det uppdaterats?
 
  #22618  
Old 07-24-2012, 02:37 PM
La Artist's Avatar
F yeah!!! tit got me a silver bar..
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,618
La Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond reputeLa Artist has a reputation beyond repute
Fläsk är farligt som fan.. Speciellt när det inte är tillagat
 
  #22619  
Old 07-24-2012, 03:04 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by jox
Haha wooow! Fan vad coolt, finns det kvar?? Är det samma teknik osv med de där gamla plastvästarna eller har det uppdaterats?
Yes, samma "teknik" som när jag spelade förra gången. Ska nog försöka få till nått liknande om ett tag igen. Riktigt coolt att springa omkring med sin laserpistol, kolbäck med neonfärger på väggarna och högt dukande hardstyle i öronen
 
  #22620  
Old 07-24-2012, 04:02 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Med bilen på bana idag. Det regnade såklart som alla andra jävla ****ing dagar denhär sommaren. Typ 2mm slitageyta på däcken utan diffspärr gjorde att det inte fanns någo grepp överhuvudtaget, så de blev någon form av misslyckat driftande av hela dagen.
 



All times are GMT -4. The time now is 03:18 AM.