Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12611  
Old 04-18-2011, 12:51 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Krystat värre...fick för ett tag sedan reda på att min bästa polares flickvän varit otrogen mot honom julen 2009. Började undersöka lite (dvs var källkritisk) och fick reda på för ngon dag sen varifrån ryktet kom. En _vattentät_ källa utan tvekan. Polarn och bruden gjorde slut för 2-3veckor sedan. Dom hade varit ihop (och sambos) i 3-4år. Berättade för min polare nyss. Inget jag precis ville göra men hade det hänt mig hade jag velat veta ...
Fan vad surt för honom, och jobbigt (men strongt) att droppa bomben. Hur tog han det?
 
  #12612  
Old 04-18-2011, 12:55 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det som är lite tragikomisk är att han är en så jävla genuint fin kille, dagen han och hans brud gjorde slut på facebook var det 7 brudar som tryckte på Gilla . Han är jävligt poppis bland alla, speciellt alla tjejer men han har aldrig ens tänkt tanken att vara otrogen.

Han konstaterade bara "Jaha, så det är alltså sant? Med den grisen med? Aja, då är detta kapitlet över i mitt liv."
 
  #12613  
Old 04-18-2011, 01:04 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Surt ändå. Även om man gått vidare och kommit över bitchen så är det ju alltid för jävligt att höra att hon, (eller i ditt fall han) var otrogen under tiden man var tillsammans.
 
  #12614  
Old 04-18-2011, 01:07 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jo, såklart. Jag märkte ju på han att han blev jätteledsen när jag berättade det. Och det gör ju mig oehört ledsen, MEN jag kan bara utgå ifrån hur jag hade velat ha det och hellre att någon bra kompis säger det än att dom inte säger det.

Han hade ju hört ryktet tidigare men när han hade konfronterat henne hade hon bara nekat. Så rätt skönt att dom redan gjort slut, så det inte var den avgörande faktorn så att säga ...
 
  #12615  
Old 04-18-2011, 01:08 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan vad jobbigt med sånt där. Jag fick berätta en liknande grej för en polare en gång och det var verkligen inte kul. Hoppas han kan ligga av sig ordentligt med alla brudar som likade på facebook och komma över den bruden fort.

Apropå rhötottten kanske du har rätt Jox. Jag tycker dock att det är en konstig taktik, om jag vore honom hade jag inte velat påminna alla om den tråden hela tiden. Så länge folk minns kommer de också minnas vilken idiot han var där.
 
  #12616  
Old 04-18-2011, 01:10 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jo, såklart. Jag märkte ju på han att han blev jätteledsen när jag berättade det. Och det gör ju mig oehört ledsen, MEN jag kan bara utgå ifrån hur jag hade velat ha det och hellre att någon bra kompis säger det än att dom inte säger det.

Han hade ju hört ryktet tidigare men när han hade konfronterat henne hade hon bara nekat. Så rätt skönt att dom redan gjort slut, så det inte var den avgörande faktorn så att säga ...
Jepp, han uppskattade det nog. Kompisrep for you!

Han får helt enkelt ge igen på henne genom att köra en 7-some med alla tjejerna som "gillade" hans singelskap på Fejan.

Edit: Haha, Ludas beat me to it!
 
  #12617  
Old 04-18-2011, 01:13 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Fan vad jobbigt med sånt där. Jag fick berätta en liknande grej för en polare en gång och det var verkligen inte kul. Hoppas han kan ligga av sig ordentligt med alla brudar som likade på facebook och komma över den bruden fort.

Apropå rhötottten kanske du har rätt Jox. Jag tycker dock att det är en konstig taktik, om jag vore honom hade jag inte velat påminna alla om den tråden hela tiden. Så länge folk minns kommer de också minnas vilken idiot han var där.
Ja herregud vad ska man säga. Han förstår ju fortfarande inte invändningen så att begära att han ska göra rätt nu kanske inte är helt lätt. Det har ju fortfarande inte med om han tycker att kvinnor bör stanna hemma att göra - det får han gärna tycka, även om det är jävligt 1948 - det var ju att han dömde och predikade för en stackare (och en riktig OG på forumen) om att uppfostra barn bara för att han frågade om en barnstol. Bisarrt.
 
  #12618  
Old 04-18-2011, 01:14 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja, man kan tycka att han borde köra på den taktiken.

Alltså... jag är rätt sugen på att konstatera för vår käre vän att han har lämnat en gång innan och kom tillbaka med svansen mellan benen ...han om någon borde vara lite mer ödmjuk.
 
  #12619  
Old 04-18-2011, 01:24 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja det vore verkligen inte en sekund för tidigt om någon kunde påminna honom om det Strebo.

Moving on, någon som hittar på något roligt över påsk?

BTW nytt Family guy och Himym idag, Äntligen!!!!
 
  #12620  
Old 04-18-2011, 01:26 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ingen idé att stirra up massa skit - är man fanatisk så kan man inte omvändas ändå

I påsk blir det att låsa in sig i garaget med en flaska Aalborg. Eller en långweekend någonstans. Får se. Själv?
 



All times are GMT -4. The time now is 04:30 AM.