Swedish Teamspeeder? Get in here!
Finnen har (finland)svenska som modersmål så ni ska akta er, haha
Har inte tröttnat på andra bilforum heller, så varför skulle jag tröttna här. Visste faktiskt inte att detta forum existerade, fick reda på det helt nyligen när de i ett annat forum nämnde sidan. Annars skulle jag ju ha varit här redan för länge sedan!
Har inte tröttnat på andra bilforum heller, så varför skulle jag tröttna här. Visste faktiskt inte att detta forum existerade, fick reda på det helt nyligen när de i ett annat forum nämnde sidan. Annars skulle jag ju ha varit här redan för länge sedan! Finnen har (finland)svenska som modersmål så ni ska akta er, haha
Har inte tröttnat på andra bilforum heller, så varför skulle jag tröttna här. Visste faktiskt inte att detta forum existerade, fick reda på det helt nyligen när de i ett annat forum nämnde sidan. Annars skulle jag ju ha varit här redan för länge sedan!
Har inte tröttnat på andra bilforum heller, så varför skulle jag tröttna här. Visste faktiskt inte att detta forum existerade, fick reda på det helt nyligen när de i ett annat forum nämnde sidan. Annars skulle jag ju ha varit här redan för länge sedan! Jag... 24 år, bosatt just nu i Helsingfors, flyttar i höst till varmare breddgrader iallafall över vintern. Tanken är väl att bara åka iväg med bil (kommer köra runt i Europa några månader först och bara road trippa) och se vart man hamnar - Italien eller Barcelona kanske. Får se.
Ingen bil för tillfället, det är vad jag nu håller på och fixa. Vill ha en löjligt billig bil till denna resa (men ändå något annat än en Volvo eller Clio - kollar lite på 80-talets fattigmans Porschen haha, typ 944), satsar hellre lite mer när man kommer undan Skandinaviens bilpriser & skatterna här.
Ingen bil för tillfället, det är vad jag nu håller på och fixa. Vill ha en löjligt billig bil till denna resa (men ändå något annat än en Volvo eller Clio - kollar lite på 80-talets fattigmans Porschen haha, typ 944), satsar hellre lite mer när man kommer undan Skandinaviens bilpriser & skatterna här.
Haha bra svar Sara, det var såklart inget illa menat utan endast ett konstaterande att de flesta tjejerna som kikar förbi här drar vidare lika fort (förutom KT och Bonita).
Kul att du har för avsikt att stanna! Blir rätt avundsjuk när jag hör om din kommande road trip. Låter som ett smart drag att flytta bort från Skandinavien över vintern, du kommer märka att vinterdepressionen även smittar av sig här i svensktråden.
Nej nu jävlar, 2 timmar kvar på jobbet sedan semester! Bastu med bärs och bad i Östersjön ikväll är garanterat!
Kul att du har för avsikt att stanna! Blir rätt avundsjuk när jag hör om din kommande road trip. Låter som ett smart drag att flytta bort från Skandinavien över vintern, du kommer märka att vinterdepressionen även smittar av sig här i svensktråden.
Nej nu jävlar, 2 timmar kvar på jobbet sedan semester! Bastu med bärs och bad i Östersjön ikväll är garanterat!

Ouch! Välkommen Sara!