Swedish Teamspeeder? Get in here!
Huummmm.... Luktar fjortisshotta här (kasta shotten över axeln)
Njae det tvivlar jag på. Det var ju bara en jävla tease, inte OK...
Sjukt att du är så pigg. Jag var riktigt full för första gången på sjukt länge så jag mår riktigt risigt. Ikväll kommer jag nog bli lika kastrull men efter andra dagen i rad mår man oftast inte alls lika illa. Var i Skärgården var du igår egentligen?
Sjukt att du är så pigg. Jag var riktigt full för första gången på sjukt länge så jag mår riktigt risigt. Ikväll kommer jag nog bli lika kastrull men efter andra dagen i rad mår man oftast inte alls lika illa. Var i Skärgården var du igår egentligen?

Jag var ute på Ingarö, dvs inspelningsplatsen för Sunes Sommar. Det var många ni-ni-nig.... weiner....broads-skämt igår.
Haha, det är ju mer nu man håller på och tar det lugnt - när man var fjortis drack man ju allt från Kaluha till desinfektion ....
Never!!
Hoppas du lyckas ta dig till Globen
Härligt att se krigare! På midsommar saknade vi en deltagare varpå jag gick ut i serveringsrummet och i exakt samma stund som jag öppnade dörreb hörde jag ett duns. Den saknade deltagaren hade då lagt sig att sova på diskbänken och trillade sonika ner samma stund som jag kom in. Om han vaknade av fallet? Njaaa