Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jox, det vet jag inte ens själv
Allt jag vet är att den läcker! Och att den justerar luftflödet till motorn beroende på hur mycket man gasar. Ska se om jag inte kan låsa den i ett läge för full gas, ev. borra upp den lite extra
Allt jag vet är att den läcker! Och att den justerar luftflödet till motorn beroende på hur mycket man gasar. Ska se om jag inte kan låsa den i ett läge för full gas, ev. borra upp den lite extra
Men vad är det för en bil i ska mecka med?
Med tanke på att k-jetronic kom på 70 talet till tyska premiumbilar så är det antingen något jävligt gammalt eller från något sunket land som inte borde ha byggt bilar i första hand.
Nej här pratar vi en moped som stått still i snart 10 år
Jag ska inte förstöra för mycket nu men jag har lärt mig att 1. Ha inte "fina" kläder på dig när du har med motorer att göra. 2. Det finns många slangar med vätskor. 3. Det är ett kluster av oförklarliga sladdar. 4. I mitt hem finnes mången märkliga ting, varav stjärnmejsel var en av de frånvarande...
Jag ska inte förstöra för mycket nu men jag har lärt mig att 1. Ha inte "fina" kläder på dig när du har med motorer att göra. 2. Det finns många slangar med vätskor. 3. Det är ett kluster av oförklarliga sladdar. 4. I mitt hem finnes mången märkliga ting, varav stjärnmejsel var en av de frånvarande... Jaha, då har man skruvar ihop skiten igen! Var noga att inte hälla bensin på er, viss rodnad kan uppstå på huden. Inte slutade skiten läcka heller. Det blir till att skruva isär förgasaren (som består av 39 olika delar och fjädrar) för att se vad som är fel
Morgondagens projekt kanske!
Jag har i alla fall bestämt mig för att göra det själv, det är något speciellt med att skruva i saker själv. Jag har aldrig tidigare känt mig så manlig
Jag har i alla fall bestämt mig för att göra det själv, det är något speciellt med att skruva i saker själv. Jag har aldrig tidigare känt mig så manlig
Jaha, då har man skruvar ihop skiten igen! Var noga att inte hälla bensin på er, viss rodnad kan uppstå på huden. Inte slutade skiten läcka heller. Det blir till att skruva isär förgasaren (som består av 39 olika delar och fjädrar) för att se vad som är fel