Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Jul 4, 2012 | 06:26 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Förgasaren? Vad ska du skruva på för något modernt?

Old Jul 4, 2012 | 06:28 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jox, det vet jag inte ens själv Allt jag vet är att den läcker! Och att den justerar luftflödet till motorn beroende på hur mycket man gasar. Ska se om jag inte kan låsa den i ett läge för full gas, ev. borra upp den lite extra

Old Jul 4, 2012 | 06:30 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Jox, det vet jag inte ens själv Allt jag vet är att den läcker! Och att den justerar luftflödet till motorn beroende på hur mycket man gasar. Ska se om jag inte kan låsa den i ett läge för full gas, ev. borra upp den lite extra
Men vad är det för en bil i ska mecka med?

Old Jul 4, 2012 | 06:31 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Old Jul 4, 2012 | 06:42 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Ska du alltså borra upp den för mera luftflöde så måste du också borra upp munstycket för bensinen annors blir bara fel luft/bensinblandning.

Med tanke på att k-jetronic kom på 70 talet till tyska premiumbilar så är det antingen något jävligt gammalt eller från något sunket land som inte borde ha byggt bilar i första hand.

Old Jul 4, 2012 | 06:59 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Nej här pratar vi en moped som stått still i snart 10 år Jag ska inte förstöra för mycket nu men jag har lärt mig att 1. Ha inte "fina" kläder på dig när du har med motorer att göra. 2. Det finns många slangar med vätskor. 3. Det är ett kluster av oförklarliga sladdar. 4. I mitt hem finnes mången märkliga ting, varav stjärnmejsel var en av de frånvarande...

Old Jul 4, 2012 | 07:37 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha Strebo, det där var ju jäkligt roligt sagt ändå, skön farsa din polare har

Lycka till Niclas.

Old Jul 4, 2012 | 08:06 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Jaha, då har man skruvar ihop skiten igen! Var noga att inte hälla bensin på er, viss rodnad kan uppstå på huden. Inte slutade skiten läcka heller. Det blir till att skruva isär förgasaren (som består av 39 olika delar och fjädrar) för att se vad som är fel Morgondagens projekt kanske! Jag har i alla fall bestämt mig för att göra det själv, det är något speciellt med att skruva i saker själv. Jag har aldrig tidigare känt mig så manlig

Old Jul 4, 2012 | 08:18 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jaha, då har man skruvar ihop skiten igen! Var noga att inte hälla bensin på er, viss rodnad kan uppstå på huden. Inte slutade skiten läcka heller. Det blir till att skruva isär förgasaren (som består av 39 olika delar och fjädrar) för att se vad som är fel Morgondagens projekt kanske! Jag har i alla fall bestämt mig för att göra det själv, det är något speciellt med att skruva i saker själv. Jag har aldrig tidigare känt mig så manlig
Dricker du öl samtidigt? Du borde även ha en liten radio bredvid och lyssna på sportsändningar.

Old Jul 4, 2012 | 08:25 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Dricker du öl samtidigt? Du borde även ha en liten radio bredvid och lyssna på sportsändningar.
+111

All times are GMT -4. The time now is 05:10 PM.