Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Jun 18, 2012 | 05:22 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det tårades i mina ögon när jag inte kunde ge dig rep för det inlägget Ludwig

Old Jun 18, 2012 | 05:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ingen fara, det viktigaste är att jag blir neggad av Stuka

Bara så ni vet så var det där inlägget det ENDA konstruktiva jag kommer ha ork att göra idag på hela dagen. Min hjärna har sällan varit så marinerad och oduglig som idag efter svensexan i Budapest. Jag försöker göra något vettigt me det går verkligen inte. Så jävla sjukt, vill bara hem och ligga i fosterställning på badrumsgolvet.

Old Jun 18, 2012 | 05:50 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Hahaha! Jag känner igen den känslan, jag själv kommer troligtvis gråta mig till sömns, naken med undantag för en toppluva i fosterställning under sängen ikväll. Detta efter att jag lyckats tvätta nästan alla kläder jag äger mellan 08-12.

Old Jun 18, 2012 | 05:55 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Men se på fan, Mo är tillbaka och postar bilder på sina klockor, bilar och starbucksmuggar igen.

Old Jun 18, 2012 | 06:38 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Haha vilken jäkla lista Mo postade i shoppingtråden! Helt galet detaljerad ju.

Old Jun 18, 2012 | 06:41 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Han är ju bara helt sinnessjukt osäker på sig själv, den killen. Det är något som har hänt - så här var han inte förut.

Old Jun 18, 2012 | 06:45 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Han tappade allt självförtroende när ni mobbade hans skor

Old Jun 18, 2012 | 07:12 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Hade velat se reaktionen på ett par buffalos i skotråden Nästan så att man kanske skulle posta en själv men är osäker på om jag kan leva med det sen...

Old Jun 18, 2012 | 07:17 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
^ Han är ju bara helt sinnessjukt osäker på sig själv, den killen. Det är något som har hänt - så här var han inte förut.
Han verkar vara rätt bortskämd och ung ändå. Han är väl strax över 20 bara? Har chattat med honom ett par gånger på FB om plugg och jobb etc.

Old Jun 18, 2012 | 07:24 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
From: Hellsinki
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Lol, när Erppa skrev om mikrotråden klickade jag automatiskt på Mclaren delen i forumet.....

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 08:10 PM.