Swedish Teamspeeder? Get in here!
Ingen fara, det viktigaste är att jag blir neggad av Stuka 
Bara så ni vet så var det där inlägget det ENDA konstruktiva jag kommer ha ork att göra idag på hela dagen. Min hjärna har sällan varit så marinerad och oduglig som idag efter svensexan i Budapest. Jag försöker göra något vettigt me det går verkligen inte. Så jävla sjukt, vill bara hem och ligga i fosterställning på badrumsgolvet.

Bara så ni vet så var det där inlägget det ENDA konstruktiva jag kommer ha ork att göra idag på hela dagen. Min hjärna har sällan varit så marinerad och oduglig som idag efter svensexan i Budapest. Jag försöker göra något vettigt me det går verkligen inte. Så jävla sjukt, vill bara hem och ligga i fosterställning på badrumsgolvet.
Hahaha!
Jag känner igen den känslan, jag själv kommer troligtvis gråta mig till sömns, naken med undantag för en toppluva i fosterställning under sängen ikväll. Detta efter att jag lyckats tvätta nästan alla kläder jag äger mellan 08-12.
Jag känner igen den känslan, jag själv kommer troligtvis gråta mig till sömns, naken med undantag för en toppluva i fosterställning under sängen ikväll. Detta efter att jag lyckats tvätta nästan alla kläder jag äger mellan 08-12. Han verkar vara rätt bortskämd och ung ändå. Han är väl strax över 20 bara? Har chattat med honom ett par gånger på FB om plugg och jobb etc.