Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old May 25, 2012 | 07:45 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Linktown
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Nyss hemkommen efter en förmiddag på Mantorp med Autolife. Skulle uppskatta det till straxt under 100 bilar där och många körde hårt och mycket. Porschar till förbannelse. 8 Ferraris, 10 Nissan GT-R. En djävulskt högljudd Ford GT, Corvetter. Ja ni förstår...
Fotade lite med en vanlig kompakt-digitalkamera så det blir väl inga 10poängs bilder, men bättre än inget. Åkte tyvärr ifrån sladden hos föräldrarna så det får bli nån gång nästa vecka, håll utkik i den andra tråden som SHH skapade igår!
Filmade lite med telefonen och dom kan ni se här;
Auolife Mantorp Park 2012-05-25 - YouTube

En av 4 Scuderior som hittat ut till banan idag..

Attached Images  
Old May 25, 2012 | 07:57 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ ^^ Det där är ju en Ford Cougar med V6a!
Posta mer bilder i svenska spotters tråden.

Originally Posted by strebo
Fan vad nice, grattis!

Du måste, och nu menar jag verkligen MÅSTE besöka det stället jag var på när jag var i Barcelona förra året. De godaste burgarna jag käkat och den godaste cavan jag druckit. Jag kommer inte ihåg vad det heter men ska leta upp det, har för mig jag tipsade Adde men han "missade" det....den otacksamma djäveln
Vad hette stället och var ligger det? Har aldrig varit på fiendens territorium, dvs Barcelona, tidigare så alla tips är välkomna.

Old May 25, 2012 | 08:26 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
^^ ^^ Det där är ju en Ford Cougar med V6a!
Posta mer bilder i svenska spotters tråden.
Tänkte dra ner till stan senare i em när dom kommer till hotellet i Linköping och fota lite. Funderar dock på vart dom ska parkera då vi snackar 100 bilar, vilket troligtvis inte får plats i närheten av Ek-Oxen...
Bilderna från kameran kommer när jag fått tag på sladden

Old May 25, 2012 | 08:56 AM
SHH's Avatar
SHH
Teamspeed Senior Member
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Blackout
Tänkte dra ner till stan senare i em när dom kommer till hotellet i Linköping och fota lite. Funderar dock på vart dom ska parkera då vi snackar 100 bilar, vilket troligtvis inte får plats i närheten av Ek-Oxen...
Ser fram emot bilder!

Old May 25, 2012 | 09:05 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tror de ställer sig vid slottet, det har de gjort förut.

Old May 25, 2012 | 10:08 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Jag SKA köpa en Speedmaster Pro. Dock inte riktigt än. Först ska jag till Barcelona 6 dagar om en vecka. Men sen när skatteåterbäringen kommer kanske man kan slå till. Hoppas jag inte låter dryg nu, men fan vad skönt att inte vara fattig student längre. Har typ levt på existensminimum de senaste 2 åren...
Kommer bra ihåg den dagen, man kände sig mycket rik. Sedan blev man van med inkomsterna och itakt med hur de ökat längs med åren har ens hobbyn etc blivit dyrare och nu känns det endå ganska fattigt.

Old May 25, 2012 | 10:11 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by EVO
Längtar tills den dagen kommer för mig. Grattis.
+1!!!! Jag med Börjar bli rätt trött på CSN som precis bara räcker varje månad.

Old May 25, 2012 | 10:12 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Nyss hemkommen efter en förmiddag på Mantorp med Autolife. Skulle uppskatta det till straxt under 100 bilar där och många körde hårt och mycket. Porschar till förbannelse. 8 Ferraris, 10 Nissan GT-R. En djävulskt högljudd Ford GT, Corvetter. Ja ni förstår...
Fotade lite med en vanlig kompakt-digitalkamera så det blir väl inga 10poängs bilder, men bättre än inget. Åkte tyvärr ifrån sladden hos föräldrarna så det får bli nån gång nästa vecka, håll utkik i den andra tråden som SHH skapade igår!
Filmade lite med telefonen och dom kan ni se här;
Auolife Mantorp Park 2012-05-25 - YouTube

En av 4 Scuderior som hittat ut till banan idag..
Shit vad kul! Var aldrig varit på nån stor racingbana här i Sverige. Bara den i Linköping, men den var rätt liten. Hoppas det blir fler tillfällen i sommar

Old May 25, 2012 | 10:13 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Tror de ställer sig vid slottet, det har de gjort förut.
Är utanför hotellet nu och pratade med en av arrangörerna. Verkar som dom tänker trycka in alla omkring 100 bilarna i garaget under hotellet. Men det lär nog dröja ett tag innan alla kommer för dom sista hade inte lämnat mantorp än....

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed

Old May 25, 2012 | 10:14 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Är utanför hotellet nu och pratade med en av arrangörerna. Verkar som dom tänker trycka in alla omkring 100 bilarna i garaget under hotellet. Men det lär nog dröja ett tag innan alla kommer för dom sista hade inte lämnat mantorp än....

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
Sweet, fota gärna mer därifrån! Var ligger hotellet i Linköping?

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 10:35 PM.