Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20961  
Old 05-19-2012, 05:49 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Han svarar på deras sarkastiska smutskastning som om de vore frågor. Nåja om den Darwinian processen hade fått ha sin naturliga gång hade världen sett väldigt annorlunda ut. Skrämmande
 
  #20962  
Old 05-19-2012, 06:17 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Vafan glömmer ni mig i skånemötet?! Jag är ju snart klar för terminen och kommer troligtvis tillbaka ner så småningom
 
  #20963  
Old 05-19-2012, 08:46 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Falsterbo är nice. Min farfar och farmor bodde i Skanör under hela min uppväxt så jag har varit där jävligt mycket. Spelat en del golf på flommen och joggat på kärleksstigen. Kommer aldrig glömma stranden vid Skanör, vilka barndomsminnen...

Sent from my U20i using Teamspeed
 
  #20964  
Old 05-20-2012, 02:29 AM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Ludas
Falsterbo är nice. Min farfar och farmor bodde i Skanör under hela min uppväxt så jag har varit där jävligt mycket. Spelat en del golf på flommen och joggat på kärleksstigen. Kommer aldrig glömma stranden vid Skanör, vilka barndomsminnen...

Sent from my U20i using Teamspeed
Haha allting lät rätt förutom att Flommen suger! Det finns vatten på varenda jävla hål! Falsterbo GK är mycket bättre!
 
  #20965  
Old 05-20-2012, 02:36 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Haha allting lät rätt förutom att Flommen suger! Det finns vatten på varenda jävla hål! Falsterbo GK är mycket bättre!
Haha, det låter som att du brukar hamna out of bounds rätt ofta ....
 
  #20966  
Old 05-20-2012, 03:07 AM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by strebo
Haha, det låter som att du brukar hamna out of bounds rätt ofta ....
På den banan ja! Blåser alltid som fan där och vatten överallt? Hur kan man inte slå i vattnet?
 
  #20967  
Old 05-20-2012, 03:20 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag spelar inte golf. Eller, jag har spelat några pay'n'play och måste säga att det är jävligt charmigt med golf att man kan vara en riks-sopa men fortfarande tävla mot folk som är betydligt bättre om man spelar på handikapp. Tröttnar helt enkelt efter någon timme...typ som att jag alltid går all-in i poker efter 40-50min

(Sen vet jag inte om det var så klokt att boka in en golfweekend i Puerto Banus i höst )
 
  #20968  
Old 05-20-2012, 03:23 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
det är jävligt charmigt med golf att man kan vara en riks-sopa men fortfarande tävla mot folk som är betydligt bättre om man spelar på handikapp.
... och inte bara golf heller - är inte det the story of your life i största allmänhet?
 
  #20969  
Old 05-20-2012, 03:27 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag vet inte om sjukt svala jeans i samband med riktigt vältrimmade underarmar kan ses som ett handikapp. Vad jag däremot kan anta är att det inte är lätt att bli tagen på allvar om man är under 1,20m lång ....(eller kort).
 
  #20970  
Old 05-20-2012, 03:32 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jag vet inte om sjukt svala jeans i samband med riktigt vältrimmade underarmar kan ses som ett handikapp. Vad jag däremot kan anta är att det inte är lätt att bli tagen på allvar om man är under 1,20m lång ....(eller kort).
Nog för att du är ganska kort i växten, men över 1,20m är du ju nog i alla fall. Jag väljer att inte kommentera dina svala jeans för din egen dignitets skull, men okej, vad gäller underarmar så vinner du . . .

 



All times are GMT -4. The time now is 01:22 PM.