Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old May 17, 2012 | 10:53 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Gillar faktiskt Califiornian! Inte lika mycket som övriga modellprogrammet kanske men den är fortfarande riktigt bra! Mår dock bra av ett par lite coolare fälgar

Old May 17, 2012 | 01:30 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Hej alla svenskar!

Har varit medlem här ett bra tag och postade väl senast för ett år sedan när jag skulle köpa en AM Vantage.

Har blivit lite uppmuntrad av polaren Hampelina_92 att börja aktivera mig lite igen här.

Bilnörd (som jag antar de flesta är här) och bytte min Audi RS4 emot en BMW 335 för drygt ett år sedan. Bilen var tvungen att säljas för att utlandsvistelse i Dubai och när jag kom hem kunde jag köpa just denna 335 (som dessutom var en Individual bil med speciallackering som jag är jävligt svag för) sjukt billigt.

"Den gamle" därhemma kör en 458 och 430 så jag har aldrig haft något val än att bli intresserad av bilar för att kunna hålla en någorlunda normal social ställning till honom.

Nåja kul att vara tillbaka!

Old May 17, 2012 | 02:52 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Linktown
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by RedRS
Hej alla svenskar!

Har varit medlem här ett bra tag och postade väl senast för ett år sedan när jag skulle köpa en AM Vantage.

Har blivit lite uppmuntrad av polaren Hampelina_92 att börja aktivera mig lite igen här.

Bilnörd (som jag antar de flesta är här) och bytte min Audi RS4 emot en BMW 335 för drygt ett år sedan. Bilen var tvungen att säljas för att utlandsvistelse i Dubai och när jag kom hem kunde jag köpa just denna 335 (som dessutom var en Individual bil med speciallackering som jag är jävligt svag för) sjukt billigt.

"Den gamle" därhemma kör en 458 och 430 så jag har aldrig haft något val än att bli intresserad av bilar för att kunna hålla en någorlunda normal social ställning till honom.

Välkommen tillbaka
Grymt mycket svenskar här nu, undra hur många aktiva vi är?
Låter som din farsa gjorde ett klokt val när det kommer till bilar. Bara att lägga upp bilder och låta oss njuta

Old May 17, 2012 | 03:03 PM
SHH's Avatar
SHH
Teamspeed Senior Member
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Blackout
Välkommen tillbaka
Grymt mycket svenskar här nu, undra hur många aktiva vi är?
Låter som din farsa gjorde ett klokt val när det kommer till bilar. Bara att lägga upp bilder och låta oss njuta
Håller med Filipo; upp med bilder på Ferrarisarna

Välkommen tillbaka!

Old May 17, 2012 | 03:05 PM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by SHH
Håller med Filipo; upp med bilder på Ferrarisarna

Välkommen tillbaka!
Kanske ska göra en gemensam photoshoot på våra bilar REDRS!

Old May 17, 2012 | 03:10 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hej alla svenskar!

Wb! Alltid kul med fler svenskar! Som dom andra säger, du får gärna bjugga på bilder på bilarna annars funkar det bra att bara babbla skit här också. Det som är så fint med svensktråden är att man kan såga jänkarna som är dummaihuvudet för dom fattar inte endå

Old May 17, 2012 | 03:18 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Tack för det varma mottaget! Bilder kommer så fort jag klurat ut hur man lägger upp bilder! :-)

Hampelina - Fan ingen dum ide!

Old May 17, 2012 | 03:20 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Bilder på den gamla RS4an

Attached Images    
Old May 17, 2012 | 03:21 PM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Tack för det varma mottaget! Bilder kommer så fort jag klurat ut hur man lägger upp bilder! :-)

Hampelina - Fan ingen dum ide!
Nä men det är inte lätt att förstå det!

Yes det får vi faktiskt lösa! Får hitta något bra ställe där vi kan ställa upp alla! Haha

Old May 17, 2012 | 03:24 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Bilder på nuvarande transportmedel inklusive en Westfield som jag bygger på

Attached Images     

All times are GMT -4. The time now is 02:46 PM.