Swedish Teamspeeder? Get in here!
Haha Axman, ska jag vara helt ärlig sa jag med så för att du ska få hybris
. Jag kan tänka mig att ett par 21" HRE kostar löjligt för mycket. Jag tycker faktiskt att original-fälgarna inte är fy skam. Men det är klart, dom kanske är lite små om du haft 20" innan?
. Jag kan tänka mig att ett par 21" HRE kostar löjligt för mycket. Jag tycker faktiskt att original-fälgarna inte är fy skam. Men det är klart, dom kanske är lite små om du haft 20" innan? Ja, Grattis till bilen Axman! Jag har inte haft någon tid alls med den förra modellen men jag är iaf riktigt impad av den nuvarande 5-serien. Behagligare bil under långresor får man leta efter.
Du får gärna bjugga på lite fler pix om du vill.
Du får gärna bjugga på lite fler pix om du vill.
Grattis till nya bilen Axman! Gillar den modellen riktigt mycket. Förslag på fälgar som jag tyckte satt fint på en sån.
ADV.1 5.2 TS
9x21 Fram 10x21 Bak

Garaget | BMW 520 D Touring (2011)
ADV.1 5.2 TS
9x21 Fram 10x21 Bak

Garaget | BMW 520 D Touring (2011)
+1.
Är åter i "Norrland" (inom citationstecken eftersom den inte är särskilt långt norrut) och hälsar på föräldrar och syster under långhelgen
Fantastiskt att man kan flyga för 399kr!

Trevlig helg ni som får vara lediga
Är åter i "Norrland" (inom citationstecken eftersom den inte är särskilt långt norrut) och hälsar på föräldrar och syster under långhelgen

Fantastiskt att man kan flyga för 399kr!
Trevlig helg ni som får vara lediga
Last edited by SHH; May 16, 2012 at 10:11 AM.
Det är väl skibbedi-skabbedi-skat va? Verkar som att den tuffar runt ganska mycket i Europa. Har sett den i Gbg och Köpenhamn med.
Nä, han har chillat ett tag nu sen de gifte sig och skaffade sin unge. Nu kollar de seriöst på hus och håller på att försöka sälja sin våning. Vet att han var i sthlm förra helgen och kollade in en BMW Z3 M med lite extra fin utrustning/mods. Om de har hus sen så behöver de ju två bilar och är rätt dumt att ha flera inne i stan. Så jag hoppas att det blir nåt annat kul

r?