Swedish Teamspeeder? Get in here!
[/QUOTE] Vad var det för färg på den? var det den du la upp bild på förut här i tråden? känner nämligen han som har den. Dom verkar inte funka helt hundra alltså...[/QUOTE]
Det var precis samma färg som den jag la upp bild på men den på motorvägen hade inte Callisma som reg nr.
Det var precis samma färg som den jag la upp bild på men den på motorvägen hade inte Callisma som reg nr.
värt att testa för att se hur det funkar
De verkade inte skicka färg från USA när det är brandfarligt material, så det fick man visst tjacka här. Och satan i helvete - 2000 kr burken, och de räknar med att man behöver två för att täcka en bil. Och så färgspruta ovanpå det. Dip - På burk
Lite väl dyrt om det skulle se ut som skit i slutändan . . .
Lite väl dyrt om det skulle se ut som skit i slutändan . . .
Vad krävs för tillstånd för att importera det privat/via firma själv då? Om man bara behöver skaffa något töntigt tillstånd för någon tusenlapp och sen kan importera för en bråkdel av priset så är det kanske värt det?
Men då är det väl bara att be någon stolle här på ts köpa ett kit åt dig och sen be dem skicka över det? Du har ju din cowboy-bitch i chase
. Om du inte vill lägga dom pengarna själv tycker jag du och adde borde göra ett mini-group-buy och köpa ett kit. Du har ju en rätt perfekt duk du kan använda dig av .... jag menar, någon nytta ska du väl ha av 993an?
. Om du inte vill lägga dom pengarna själv tycker jag du och adde borde göra ett mini-group-buy och köpa ett kit. Du har ju en rätt perfekt duk du kan använda dig av .... jag menar, någon nytta ska du väl ha av 993an?