Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20451  
Old 04-17-2012, 01:50 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag har numera avancerat och har kirrat säkerhetsgig på nått kulturevent för medelålders damer. Vilka risker man utsätter sig för..
 
  #20452  
Old 04-17-2012, 01:53 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag har numera avancerat och har kirrat säkerhetsgig på nått kulturevent för medelålders damer. Vilka risker man utsätter sig för..
Han Igor du prata om, är han i 50 års åldern eller däromkring?
 
  #20453  
Old 04-17-2012, 02:11 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Han Igor du prata om, är han i 50 års åldern eller däromkring?
Nope, at-läkare. Typ 25. När jag jobbade för några veckor sedan så slänge vi ut tre asnitade professorer som försökte planka in. Såna utkast gör man fan bara i Lund
 
  #20454  
Old 04-17-2012, 02:16 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Nope, at-läkare. Typ 25. När jag jobbade för några veckor sedan så slänge vi ut tre asnitade professorer som försökte planka in. Såna utkast gör man fan bara i Lund
OK, då var det inte samma Igor vi "kände"!
 
  #20455  
Old 04-17-2012, 02:21 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Bra viktkurva på mig nu! Gymmet igen om 40!
 
  #20456  
Old 04-17-2012, 02:21 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Han som oxå har en 599 eller? Det är väl typ Felix kusin eller?

Jag var med brorsan och köpte en bil i helgen. Åkte till Åkersberga och kollade på en svart Audi A4 2.0 t. I annonsen stod typ noll tillbehör och den hade gått 9k mil så vi trodde den skulle vara rätt sliten och tråkig. När vi kom dit garvade vi nästan ihjäl oss. Snubben hade glömt att nämna följande extrautrustning: S-line paket, bose stereo, skidlucka, taklucka, xenon, dsg med paddlar samt parkeringssensor. Den hade typ allt utom navi. Jäkligt fräsch svart läderinteriör med aluminiumlister. Ser ut som en s4 utanpå med krompaket, bara inte på speglarna.

Vi tog en sväng med den och måste säga att den ligger jävligt bra på vägen och motorn duger absolut. Funkar perfekt som familjebil som man oxå vill kunna ha lite kul med. Killen som sålde den hade rätt dålig koll så jag tror att brorsan fick den till ett riktigt bra pris. Jävligt roligt att köpa bil, måste göra det själv snart tror jag
Hahaha va fan? Vilken tomte ni hittade! Gött för brorsan

Ja jag har saknat bil som fan de senaste två åren så kan knappt vänta tills slutet av maj! Hur långt har du kvar av plugget förresten Ludas?
 
  #20457  
Old 04-17-2012, 04:25 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag har numera avancerat och har kirrat säkerhetsgig på nått kulturevent för medelålders damer. Vilka risker man utsätter sig för..
Vilka åldrar snackar vi då?
 
  #20458  
Old 04-17-2012, 05:25 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Vilka åldrar snackar vi då?
Vet faktiskt inte, men typ 50-60. Har fått en hel del såna där skitskumma jobb förutom de vanliga krog- och eventgiggen.
I lördags så träffades vi en bunt kollegor från hela stan som hade ledigt för att titta på ufc-galan. Så vi satt på en krog å hängde, så kom deras vakt (som konstigt nog ingen kände) å tittade in å såg lätt livrädd ut när han ser ett tum fyllt av stora tjocka män (och så jag och en före detta svensk mästare i kickboxning som var typ jämnstora).
 
  #20459  
Old 04-17-2012, 05:27 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Inte kände? Är inte vakt-arbetet typ som Ross skilsmässoklubb i Vänner? Alla känner automatiskt alla?
 
  #20460  
Old 04-18-2012, 01:15 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Inte kände? Är inte vakt-arbetet typ som Ross skilsmässoklubb i Vänner? Alla känner automatiskt alla?
Jo, normalt är det ju så lustigt nog. Men just det stället har vakter som inte arbetar på några andra ställen, så då är de lite utanför gänget
 



All times are GMT -4. The time now is 10:03 AM.