Swedish Teamspeeder? Get in here!
Tack för välkomnandet! Verkar vara en hel del svenskar här.
Jag bor i Göteborg och jobbar som konsultchef på ett av de större företagen inom management- och IT-konsulting.
Orsaken till att jag hittade detta forum var givetvis bilintresset: jag kör för närvarande en Porsche Boxster S av 2006 års modell, men den skall snart bytas mot en Boxster S av den nya 981-generationen. När Porsche väl har skruvat ihop den, vilket skall ske i slutet av april...
Vad gäller sexuell läggning så hamnar jag väl någonstans mitt emellan de förslag som var uppe (MILFar och 13-åringar)
Jag bor i Göteborg och jobbar som konsultchef på ett av de större företagen inom management- och IT-konsulting.
Orsaken till att jag hittade detta forum var givetvis bilintresset: jag kör för närvarande en Porsche Boxster S av 2006 års modell, men den skall snart bytas mot en Boxster S av den nya 981-generationen. När Porsche väl har skruvat ihop den, vilket skall ske i slutet av april...
Vad gäller sexuell läggning så hamnar jag väl någonstans mitt emellan de förslag som var uppe (MILFar och 13-åringar)
Fick ett skönt studenterbjudande via Comhem idag. Comhem XXL 100/10 för 100kr i månaden, förut betalade man 330kr för 10/10. Bra deal och jag verkar vara en av få som inte haft några större problm med Comhem. Varit kund i drygt tre år och det har nog inte varit nere mer än 30 min för mig.
Det var en fröjd att tanka hem nya TopGear avsnittet!
På tal om ingenting
Det var en fröjd att tanka hem nya TopGear avsnittet!
På tal om ingenting
Last edited by Blackout; 02-26-2012 at 05:43 PM.
Motorn är en 3,0 SC från 1983 som renoverades av Perry för runt 1000 mil sedan, dock många år sedan. Nya toppbultar, blästrade och lackerade motorplåtar, mm.
Jag är ingen bilmekaniker men helt kassaskåpssäker låter det väl knappast eller?
Jag är ingen bilmekaniker men helt kassaskåpssäker låter det väl knappast eller?
Äsch en 3.0SC är ju fullständigt skottsäker, man behöver inte ens justera ventilerna på den. Iofs lite för många mil för min smak men en ordentlig service på den så skulle man inte vara ett dugg orolig. Det finns galet många SC som gått både 50- och 100K mil!