Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19241  
Old 01-21-2012, 06:51 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Haha men jag spydde ju på krogen innan jag ens hade hoppat på bussen

Någon annan som ska se Juholts avgång live kl 15? Det verkar som Jämtin ska ta över nu tydligen men vi får vänta och se.
Hur kom du till krogen då?
 
  #19242  
Old 01-21-2012, 06:54 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag tog en taxi såklart!!! Så det så
 
  #19243  
Old 01-21-2012, 06:56 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag tog en taxi såklart!!! Så det så
Haha, fan med!
 
  #19244  
Old 01-21-2012, 09:07 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Aaaaaaaaaand he's gone.

Synd tycker jag, det kan ju bara gå bättre för S efter detta. Någon sämre än Juholt lär ju vara omöjligt att hitta.
 
  #19245  
Old 01-21-2012, 12:03 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Ludas
Aaaaaaaaaand he's gone.

Synd tycker jag, det kan ju bara gå bättre för S efter detta. Någon sämre än Juholt lär ju vara omöjligt att hitta.
Skulle vara Lars Ohly då, men det känns ytterst osannolikt.
 
  #19246  
Old 01-22-2012, 05:26 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Baaaahhh vilken kväll igår...
Gick på en after work med kollegor och vänner typ vid 6-tiden och drack två bärs när jag känner att magen började klaga. Trodde först bara jag var hungrig men det blev snabbt värre och i samma sekund som jag inser att nåt är fel känner jag mig så sjukt illamående. Springer till toaletten och spyr i fem minuter. Fattar ingenting.
Åker hem direkt och mår så sjukt dåligt på bussen, tror jag ska spy på tanten bredvid mig men lyckas komma hem och kramar min egen toalett i en kvart, trots att magen är lika torr som Sahara. Sen gick jag och lade mig i sängen med världens magont och somnar för att vakna 12 timmar senare och må ganska OK.

WTF?
Va fan...
Igår hade jag ledig lördag och skulle ut med polarna. Hade lite stressigt på dan, då jag va på styrkelyfttävling och hann bara slänga i mig en brownie, en kaffe å en cola. Står och tittar och känner precis samma som du. Åkte hem och hade tydligen fått en ordentlig matförgiftning. Sovit sen igår vid 15-snåret med korta avbrott för toabesök
Jävligt pissigt när du äter _en_ brownie på hela dan och den ger dig matförgiftning.
 
  #19247  
Old 01-22-2012, 05:31 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha asså förlåt att jag garvar men det är ändå ganska roligt att du åkte på den skiten av en liten kaka Visste inte ens att man kunde bli förgiftad av brownies.

Men seriöst, det är fan jävligt illa när magen mår skit. Det känns som att hela systemet kollapsar när den inte funkar som den ska.
Krya på dig!
 
  #19248  
Old 01-22-2012, 06:37 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Dave S
Va fan...
Igår hade jag ledig lördag och skulle ut med polarna. Hade lite stressigt på dan, då jag va på styrkelyfttävling och hann bara slänga i mig en brownie, en kaffe å en cola. Står och tittar och känner precis samma som du. Åkte hem och hade tydligen fått en ordentlig matförgiftning. Sovit sen igår vid 15-snåret med korta avbrott för toabesök
Jävligt pissigt när du äter _en_ brownie på hela dan och den ger dig matförgiftning.
Kanske du borde skippa att baka in "växter" i dina brownien
 
  #19249  
Old 01-22-2012, 06:42 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, det är så jävla surt. En pissig liten muffin sabbade min kväll och natt.
Erppa: det är ju nästan så man börjar tänka på denna.
Tandläkarstudent bjöd på haschmuffins - Malmö - Sydsvenskan - Nyheter dygnet runt
Det där är mina kursare
 
  #19250  
Old 01-22-2012, 06:47 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Det är därför jag hatar att gå till tandläkaren, har aldrig varit hos någon som inte verkar påtänd och fullständigt okänslig för andras smärta
 



All times are GMT -4. The time now is 12:08 PM.