Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19491  
Old 02-02-2012, 10:21 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Bara surfa via proxy Brontan.
 

Last edited by strebo; 02-02-2012 at 10:23 AM.
  #19492  
Old 02-02-2012, 10:25 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Finns VPN-tunnlar för typ 40-50kr i månaden som fungerar bra med. Annars kan du surfa fram en svensk proxy och gå in på svt-play därigenom. Dom brukar vara lite slöa dock så vet inte hur streaming fungerar.

Det var iaf så man fixade spotifykonton till allt och alla innan när registreringen var stängd i Sverige men inte i UK
 
  #19493  
Old 02-02-2012, 10:27 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Kom hem och kollade posten så har en polare beställt en årsprenumeration av Hästmagasinet till mig...

Jag måste jävlas tillbaka. Försökte hitta nån svensk gayporrtidning eller grannyporrtidning men utbudet var lika med noll
tips?
 
  #19494  
Old 02-02-2012, 10:51 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Kom hem och kollade posten så har en polare beställt en årsprenumeration av Hästmagasinet till mig...

Jag måste jävlas tillbaka. Försökte hitta nån svensk gayporrtidning eller grannyporrtidning men utbudet var lika med noll
tips?
Haha, det är ju fan skitskoj . Är polarn din singel? Vad har han för intressen? Kanske inte så kul att köpa en prenumeration på Grilltidningen om han är som Fredde menar jag
 
  #19495  
Old 02-02-2012, 12:09 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha! Du kan ju inte ge tillbaka med samma mynt Adde, du måste göra nåt annat. Skänk typ tio kronor i månaden till någon transvestit-förening eller nåt i hans namn som har ett 90-konto. Alla deras bidrag måste redovisas offentligt
 
  #19496  
Old 02-02-2012, 12:48 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Såg just det här. När ska dom ge upp???
"JUST NU Mångmiljardbud på Saab Skulle innebära fortsatt biltillverkning." Mångmiljardbud på Saab | Nyheter | Aftonbladet
 
  #19497  
Old 02-02-2012, 01:11 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Ludas
Låter härligt Nicke!

Är det pinsamt att gå till ett skrädderi och be dem sy fast EN knapp som har trillat av ytterrocken?
Jag har iaf gjort det nu. Sitter och väntar på att det ska bli klart. Undrar vad det kostar. Jag hade tom sparat knappen
Det är aningen socialdemokratiskt att sy fast sin knapp själv så jag tycker du gjorde helt rätt.

Har själv gjort exakt lika, inte fan vet jag hur man syr.
 
  #19498  
Old 02-02-2012, 01:19 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Sideways_swe
Kom hem och kollade posten så har en polare beställt en årsprenumeration av Hästmagasinet till mig...

Jag måste jävlas tillbaka. Försökte hitta nån svensk gayporrtidning eller grannyporrtidning men utbudet var lika med noll
tips?
Du kan väl alltid lägga upp någo skit på blocket med hans telefonnummer eller skapa en profil med hans bild o telenummer på nån bög date site?
 
  #19499  
Old 02-02-2012, 01:25 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Kom hem och kollade posten så har en polare beställt en årsprenumeration av Hästmagasinet till mig...

Jag måste jävlas tillbaka. Försökte hitta nån svensk gayporrtidning eller grannyporrtidning men utbudet var lika med noll
tips?
Jag brukade alltid ge bort prenumerationer på Avelskurren. Mkt bra tidning där man fick lära sig allt om tjurar. Gratis var den dessutom
 
  #19500  
Old 02-02-2012, 01:29 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Du kan väl alltid lägga upp någo skit på blocket med hans telefonnummer eller skapa en profil med hans bild o telenummer på nån bög date site?
This.

Lägg upp den här



...med en vetting beskrivning och med ett föör lågt pris och något om först till kvarn, lägg in hans telefonummer och voila, let it ring!
 



All times are GMT -4. The time now is 03:56 PM.