Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag älskar fantasy och sci-fi filmer med övernaturliga inslag hehe. Gärna en blandning av realitet och fantasy typ som Pans labyrint eller Big Fish.
Jag hatade hangover 2 innan jag ens såg den. Och därför bestämde jag mig för att inte se den heller. Så jag hatar den utan att ha sett den... Grejen är den att jag inte tyckte 1an var så jävla bra som alla sade.
Ja med Chuck Norris är det ju svårt att inte titta på Expendables 2. Sedan glömde vi ju helt bort att Dark Knight Rises (världens sämsta filmtitel efter "Rise of the Planet of the Apes" och "Snakes on a Plane") kommer i år. Hoppas den blir lika grym som de förra två. Gillar Bale starkt i den rollen. Ser även fram emot Ridley Scott's nya film "Prometheus". Kan bli bra...
Jag hatade hangover 2 innan jag ens såg den. Och därför bestämde jag mig för att inte se den heller. Så jag hatar den utan att ha sett den... Grejen är den att jag inte tyckte 1an var så jävla bra som alla sade.
Ja med Chuck Norris är det ju svårt att inte titta på Expendables 2. Sedan glömde vi ju helt bort att Dark Knight Rises (världens sämsta filmtitel efter "Rise of the Planet of the Apes" och "Snakes on a Plane") kommer i år. Hoppas den blir lika grym som de förra två. Gillar Bale starkt i den rollen. Ser även fram emot Ridley Scott's nya film "Prometheus". Kan bli bra...
Jag vill verkligen se "Prometheus" också. Dessutom, sluta hata på The Hangover 2! Det var inte så illa ... ja, så repeterar de samma skämt men det är fortfarande en rolig film att titta på en söndag eftermiddag.
Min svenska är bara så bra som min Google.
Min svenska är bara så bra som min Google.
Helt jävla otroligt. Klarade av jobbkvällen igår med två mindre gruff. Ledig ikväll och då ryker två polare ihop istället. Så jävla fantastiskt bra att lyckas med när man är över 30. Jag lackade ur och drog hem.