Swedish Teamspeeder? Get in here!
Tack Jox, har varit super förkyld sen jag skrev detta, blev inget möte igår, men jobbade ett antal timmar mitt på dan. När jag kom hem igår så blev det sängen, med kläder och raggsockor på, ända till idag, du vet, sådär när man är varm men fryser ändå= feber.
Inatt har jag i alla fall kunnat sova
det kunde jag inte igår natt, så nu vet jag hur du har det!
Inatt har jag i alla fall kunnat sova
det kunde jag inte igår natt, så nu vet jag hur du har det!
Vet inte hur ni har det i byggsvängen men det verkar som att resten av Sverige gått på sparlåga hela veckan, så du valde åtminstone rätt vecka att ligga nerbäddad på! Haha, jobbigt. Det räcker ju med att någon hostar så stannar tågen. Jag har faktiskt helt gett upp att åka tåg, framför allt i jobbet. Det går ju aldrig någonsin att lita på. Är du på väg hit till The Capital of Scandinavia eller? Här snöade det som helvete i eftermiddags och som Ludas sa ... hoppas skiten är borta när man vaknar i morgon.

Vi har faktiskt kört på som vanlig vecka, vädret är ju bra förutom den stormen som kom in, Emil, men det blev inte så farligt här nere i Skåne, var nog värre uppåt Göteborg och Bohuslän.
Haha, jobbigt. Det räcker ju med att någon hostar så stannar tågen. Jag har faktiskt helt gett upp att åka tåg, framför allt i jobbet. Det går ju aldrig någonsin att lita på. Är du på väg hit till The Capital of Scandinavia eller? Här snöade det som helvete i eftermiddags och som Ludas sa ... hoppas skiten är borta när man vaknar i morgon.