Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Jan 5, 2012 | 12:02 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Vart ska du?

Old Jan 5, 2012 | 12:15 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Ludde, har du lite att göra idag eller? Du har bytt avatar minst 2 ggr

Old Jan 5, 2012 | 12:16 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Tack Jox, har varit super förkyld sen jag skrev detta, blev inget möte igår, men jobbade ett antal timmar mitt på dan. När jag kom hem igår så blev det sängen, med kläder och raggsockor på, ända till idag, du vet, sådär när man är varm men fryser ändå= feber.

Inatt har jag i alla fall kunnat sova det kunde jag inte igår natt, så nu vet jag hur du har det!
Vad surt! Feber är värdelöst. Du drack nog inte tillräckligt med alkohol Vet inte hur ni har det i byggsvängen men det verkar som att resten av Sverige gått på sparlåga hela veckan, så du valde åtminstone rätt vecka att ligga nerbäddad på!

Originally Posted by Dave S
Sitter på tåget och degar. Ska vi slå vad om att den typ enda gång som jag väljer att ta tåg istället för att köra så kommer det bli kaos och jag kommer sitta fast i typ Mjölby hela helgen?
Haha, jobbigt. Det räcker ju med att någon hostar så stannar tågen. Jag har faktiskt helt gett upp att åka tåg, framför allt i jobbet. Det går ju aldrig någonsin att lita på. Är du på väg hit till The Capital of Scandinavia eller? Här snöade det som helvete i eftermiddags och som Ludas sa ... hoppas skiten är borta när man vaknar i morgon.

Old Jan 5, 2012 | 12:17 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Ludde, har du lite att göra idag eller? Du har bytt avatar minst 2 ggr
Hehe, det är ju halvdag idag.

Old Jan 5, 2012 | 12:31 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
^ ^ ny igen, hhmmm, ansiktet verkar bekant

Old Jan 5, 2012 | 12:31 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Förlåt jag kunde inte låta bli

Ska jag byta tillbaka Lewdaz?

Old Jan 5, 2012 | 12:33 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Originally Posted by jox
Vad surt! Feber är värdelöst. Du drack nog inte tillräckligt med alkohol Vet inte hur ni har det i byggsvängen men det verkar som att resten av Sverige gått på sparlåga hela veckan, så du valde åtminstone rätt vecka att ligga nerbäddad på!
Jag gjorde nog faktiskt det, men det hjälpte inte

Vi har faktiskt kört på som vanlig vecka, vädret är ju bra förutom den stormen som kom in, Emil, men det blev inte så farligt här nere i Skåne, var nog värre uppåt Göteborg och Bohuslän.

Old Jan 5, 2012 | 12:36 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Loooool

Jag kan behålla den ett litet tag, ser ju sjukt rolig ut

Old Jan 5, 2012 | 12:38 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Haha, jobbigt. Det räcker ju med att någon hostar så stannar tågen. Jag har faktiskt helt gett upp att åka tåg, framför allt i jobbet. Det går ju aldrig någonsin att lita på. Är du på väg hit till The Capital of Scandinavia eller? Här snöade det som helvete i eftermiddags och som Ludas sa ... hoppas skiten är borta när man vaknar i morgon.
Hade jag varit på väg till Sthlm så hade jag så klart hört av mig så vi hade kunnat gå ut och dricka öl. Är ju tredagarshelg så jag ska ut till vårt hus på landet och snickra lite och koppla av.

Old Jan 5, 2012 | 12:40 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Originally Posted by Dave S
Hade jag varit på väg till Sthlm så hade jag så klart hört av mig så vi hade kunnat gå ut och dricka öl. Är ju tredagarshelg så jag ska ut till vårt hus på landet och snickra lite och koppla av.
Och vart ligger den då

All times are GMT -4. The time now is 02:46 PM.