Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag fattar fortfarande inte riktigt varför det har dröjt så länge nu på slutet. GM har ju varit extremt raka med att de aldrig kommer blanda in kineserna, punkt. Men Müller har ändå hela tiden hänvisat till deras pengar, så sent om i förra veckan betalade de ju 30 miljoner Euro. Fattar knappt för vad?!
Aldrig förr har så mycket pengar flödat över någonting som ingen har velat ha på 25 år. Good riddance!
Att Müller har lyckats skjuta upp konkursen så länge är fan ett mirakel. Det är jävligt synd att SAAB försvinner men that's life, vissa företag ska helt enkelt inte existera.
Ett sådant företag är Bussgods. Akta er som satan för att skicka paket med det bolaget. Jag skickade mina högtalare för typ en månad sedan mot efterkrav och köparen hämtade ut paketet mot betalning av köpesumman för tre veckor sedan. Bussgods ska enligt sin webbplats betala ut efterkravet till köparen inom 10 arbetsdagar. Nu har det gått 15 arbetsdagar och inte fan ser jag några pengar på mitt konto.
Jag har skickat sammanlagt tre varningsmail från advokatbyrån idag och hotat om stämningar till höger och vänster. Clownen som sitter på pengarna är en jävla Göteborgare som ger mig kalla kårar varje gång han på telefon lovar att pengarna har förts över. En stereotyp skojare och oseriös person.
Imorgon är D day, sedan brakar helvetet loss. Jävla fittor...
Ett sådant företag är Bussgods. Akta er som satan för att skicka paket med det bolaget. Jag skickade mina högtalare för typ en månad sedan mot efterkrav och köparen hämtade ut paketet mot betalning av köpesumman för tre veckor sedan. Bussgods ska enligt sin webbplats betala ut efterkravet till köparen inom 10 arbetsdagar. Nu har det gått 15 arbetsdagar och inte fan ser jag några pengar på mitt konto.
Jag har skickat sammanlagt tre varningsmail från advokatbyrån idag och hotat om stämningar till höger och vänster. Clownen som sitter på pengarna är en jävla Göteborgare som ger mig kalla kårar varje gång han på telefon lovar att pengarna har förts över. En stereotyp skojare och oseriös person.
Imorgon är D day, sedan brakar helvetet loss. Jävla fittor...