Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18391  
Old 12-02-2011, 10:58 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Fredag igen då!

Jag mår redan dåligt över att veta hur DÅLIGT jag kommer att må på söndag.

Förra veckan hade vi lite "avskedsmiddag" för en polare som flyttar till Karlstad. Det han inte vet är att vi har fixat en buss och drar dit imorgon bitti och ska ha överaskningsfest för honom. Så lätt kommer han inte undan! Men jag känner på mig att det kommer spåra.. 14 pers i en gammal buss med sjukt mycket öl och sprit. ugh.
Vad ska ni göra? (Strebo säg inte att du ska ro över atlanten och springa maraton igen för jag pallar inte få ångest över hur jävla sämst jag är med träningen just nu)
 
  #18392  
Old 12-02-2011, 02:38 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Fredag igen då!

Jag mår redan dåligt över att veta hur DÅLIGT jag kommer att må på söndag.

Förra veckan hade vi lite "avskedsmiddag" för en polare som flyttar till Karlstad. Det han inte vet är att vi har fixat en buss och drar dit imorgon bitti och ska ha överaskningsfest för honom. Så lätt kommer han inte undan! Men jag känner på mig att det kommer spåra.. 14 pers i en gammal buss med sjukt mycket öl och sprit. ugh.
Vad ska ni göra? (Strebo säg inte att du ska ro över atlanten och springa maraton igen för jag pallar inte få ångest över hur jävla sämst jag är med träningen just nu)
Fan vad mycket skoj hyss ni har för er Adde. Sånt där är ju skitkul! Det kanske är så vi ska göra, kidnappa dig i Uppsala för att få med dig på några öl

Haha, det blir bara lite inomhusfotboll imorrn och kanske 30-40min på gymmet. Inget jobb och inget plugg. Iofs inte någon fylla heller så kanske en liten vända till gymmet på Söndag. Men, jag håller inte alltid på såhär på helgern med gym och hittepå men sedan jag bokade min semester till Thailand över jul/nyår så måste jag spara pengar. Och "får" jag inte dricka brännvin på helgerna så finns det ju inte så mycket annat att göra ... sen är det väl så att om man dricker sprit så försvinner pengarna i en rasande takt tycker jag . Sprang förövrigt milen igår igen på gymmet, lunkade runt på 48min. Funderar på om man kommer kunna beta av den på 40min någon gång innan sommaren.

Vanligtvis dubblar man ju med fest fredag och lördag sen rodelträning hela söndagen
 
  #18393  
Old 12-02-2011, 02:42 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Btw, nu när lottningen är klar och det är bestämt att Sverige kommer spela sina tre gruppspelsmatcher (dvs alla sina matcher...) i Kiev, någon som ska dit?
 
  #18394  
Old 12-02-2011, 04:21 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by strebo
Btw, nu när lottningen är klar och det är bestämt att Sverige kommer spela sina tre gruppspelsmatcher (dvs alla sina matcher...) i Kiev, någon som ska dit?
Har faktiskt planer på att dra ner med ett par polare. Vi har mest snackat lite löst om det innan, men nu när man vet att det är klart får man väl planera lite seriösare... Hade ju dock föredragit någon närmare stad i Polen, men Kiev får väl ändå anses ok jämfört med någon annan liten håla i det landet.

Ska bli skönt med en sommar med lite vettig fotboll, sommrarna utan vm/em suger något fruktansvärt
 
  #18395  
Old 12-03-2011, 02:46 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Har faktiskt planer på att dra ner med ett par polare. Vi har mest snackat lite löst om det innan, men nu när man vet att det är klart får man väl planera lite seriösare... Hade ju dock föredragit någon närmare stad i Polen, men Kiev får väl ändå anses ok jämfört med någon annan liten håla i det landet.

Ska bli skönt med en sommar med lite vettig fotboll, sommrarna utan vm/em suger något fruktansvärt
Ja, det ska bli gött! Det som är fördel, och nackdel, med att dom spelar alla i Kiev är att det inte blir samma äventyr....men i Ukraina kanske man inte behöver äventyr . Vi kommer nog fylla två minibussar och köra ner (även om det kankse hade blivit billigare att flyga). Alltid gött med Roadtrip!!
 
  #18396  
Old 12-03-2011, 07:00 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by strebo
Ja, det ska bli gött! Det som är fördel, och nackdel, med att dom spelar alla i Kiev är att det inte blir samma äventyr....men i Ukraina kanske man inte behöver äventyr . Vi kommer nog fylla två minibussar och köra ner (även om det kankse hade blivit billigare att flyga). Alltid gött med Roadtrip!!
Ja bokar man ryanair eller liknande idag kan du säkert flyga fram och tillbaka för billare pengar än en matchbiljett. Men en roadtripp är ju så mycket härligare på alla sätt och vis. Nu satte du griller i huvudet på mig! Slagga på någon litet Sverige-camp som sätts upp någonstans i/i närheten av Kiev. Vill minnas att det fanns någon liknande när EM gick i Schweiz/Österrike '08. Hade nog varit det absolut coolaste sättet att uppleva EM anno 2012 på.

Kan knappt bärga mig tills man får lägga vantarna på sommaren pron-blaskor, dvs expressen och aftonbladets em tidningar!
Men tyvärr får man väl vänta till maj någon gång..
 

Last edited by Blackout; 12-03-2011 at 07:05 AM.
  #18397  
Old 12-03-2011, 07:26 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Ja bokar man ryanair eller liknande idag kan du säkert flyga fram och tillbaka för billare pengar än en matchbiljett. Men en roadtripp är ju så mycket härligare på alla sätt och vis. Nu satte du griller i huvudet på mig! Slagga på någon litet Sverige-camp som sätts upp någonstans i/i närheten av Kiev. Vill minnas att det fanns någon liknande när EM gick i Schweiz/Österrike '08. Hade nog varit det absolut coolaste sättet att uppleva EM anno 2012 på.

Kan knappt bärga mig tills man får lägga vantarna på sommaren pron-blaskor, dvs expressen och aftonbladets em tidningar!
Men tyvärr får man väl vänta till maj någon gång..
Jo precis. Min polare hade med SweCamp att göra '08, måste kolla om han är involverad igen
 
  #18398  
Old 12-03-2011, 08:13 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
"Varför flyger du inte första klass Strebo? Alla borde flyga första klass, det gäller att unna sig. Jag förstår inte folk som inte flyger första klass, man måste vara knäpp då"
 
  #18399  
Old 12-03-2011, 08:33 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
"Varför flyger du inte första klass Strebo? Alla borde flyga första klass, det gäller att unna sig. Jag förstår inte folk som inte flyger första klass, man måste vara knäpp då"
Sant. Jag flög privatjet en gång men var tvungen att dela det med 4 andra så nu flyger jag bara första klass när jag flyger. Jag fattar inte hur man kan tänka så? Dela med andra? Helt sjukt.
 
  #18400  
Old 12-03-2011, 08:34 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Mår ni bra eller
 



All times are GMT -4. The time now is 01:49 PM.