Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18331  
Old 11-30-2011, 02:28 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Jävligt ball video var det iaf. Någon gång borde man definitivt dra dig. Finns ju inte enda fet bil som inte är där...
Hehe sshhhhh, Axman får inte vet om
Vad har jag nu missat?

Originally Posted by Bronto
Nej det var helt sjukt. Alla de nyaste bilarna, supersport som sport, var ju där. Måste vara rätt sjukt att möta en 917 Porsche med en 458
What are you talking about?

Originally Posted by Blackout
Ajsing, va bänkar ni då?
31 kilo tror jag att Strebban har sagt till mig
 
  #18332  
Old 11-30-2011, 02:40 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Så sant!


Skönt klipp btw...
Sumpstar Jenzino - YouTube
Haha, Motocross/Enduro är något jag alltid velat prova men aldrig blivit av. Det är ju inte riktigt så att man köper en hoj och drar ut själv en tisdag lixom ...

Originally Posted by Axman
Vad har jag nu missat?



What are you talking about?



31 kilo tror jag att Strebban har sagt till mig
Japp, någonstans runt där är det
 
  #18333  
Old 11-30-2011, 02:45 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^ Shyssta polare han har i videon, han som filmar skrattar ju så han får ont i magen
 
  #18334  
Old 11-30-2011, 02:59 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
^ Haha, alltid lika roligt att skratta tillsammans med den som det hänt något åt, så länge den inte skadat sig

En lite story:
För många år sedan när jag började studera och bodde hos mina föräldrar sökte min polare mig varje morgon för att åka till universitetet. En morgon så hade dörrarna/mekanismen isat sig fast på bilen så han hamnade gå in genom bakluckan. Det var första morgonen han var sen, så jag började gå emot honom drytgt en 1km längs en snöig/isig kurvig sandväg. Nästa jag hör är när han ringer och säger att han ligger upp-och-ned i bilen i ett dike, fråga genast var han var (eftersom jag nätsan gått vägen till slut), han förklarade och det visade sig att jag stod på andra sidan en 180 graders kurva var han var.. sprang vidare och såg när han kröp ut från bilen från bakluckan (dörrarna var ju isade fast). Såg att han var i skick och skratta så jag höll på att spy..
Svårt att förklara situationen men det såg helt absurdt ut när en kille kryper ut från bakluckan på en Peugeot 405 eller vad det nu var för shitbox. Han var inte heller världens bästa kusk på den tiden
 

Last edited by Chubster; 11-30-2011 at 03:00 PM.
  #18335  
Old 11-30-2011, 03:03 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ Hehe, älskar din svenska Chubster! Shitbox och kusk
 
  #18336  
Old 11-30-2011, 03:15 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Hahhah, bra att någon gör det. Har suttit på psykologitester hela dagen idag så är lite (extra) trög i huvudet :P
 
  #18337  
Old 11-30-2011, 03:19 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ Inför en anställning/jobb?
 
  #18338  
Old 11-30-2011, 03:23 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hur ser en 180graders kurva ut?
 
  #18339  
Old 11-30-2011, 03:24 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Yepp! För den delen går jag för sista gången till skolan på fredagen för att slänga in en kopia av mitt slutarbete i pärm. Entlich!

edit:
Strebo
 

Last edited by Chubster; 11-30-2011 at 03:25 PM.
  #18340  
Old 11-30-2011, 03:28 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by strebo
Hur ser en 180graders kurva ut?
Sånna finns bara i Finland
 



All times are GMT -4. The time now is 06:50 PM.