Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18431  
Old 12-05-2011, 05:15 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ah missade ju det
Vem mer är det som har en Galaxy S2 här?
Telefonen har nån slags voice recognition-funktion som gör att man kan skriva sms, googla osv. genom att prata. Problemet är att den där funktionen har börjat aktivera sig lite när som helst på min telefon. Rätt som det är så bestämmer den sig för att börja läsa upp ett sms, fråga mig vad jag vill göra eller spela upp en låt utan att jag ens rört telefonen. Allt för att den tycker att jag ger den röstkommandon.
Känner att en schizofren mobil inte är ngt som gagnar min vardag.
 
  #18432  
Old 12-05-2011, 05:26 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Dave S
Ah missade ju det
Vem mer är det som har en Galaxy S2 här?
Telefonen har nån slags voice recognition-funktion som gör att man kan skriva sms, googla osv. genom att prata. Problemet är att den där funktionen har börjat aktivera sig lite när som helst på min telefon. Rätt som det är så bestämmer den sig för att börja läsa upp ett sms, fråga mig vad jag vill göra eller spela upp en låt utan att jag ens rört telefonen. Allt för att den tycker att jag ger den röstkommandon.
Känner att en schizofren mobil inte är ngt som gagnar min vardag.
Jag har en s2a. Har aldrig stött på just det problemet dock. Det låter ju rätt märkligt imo.. Har du använt det förut så det på något vis "hakat" sig?
Har aldrig använt det själv heller men något är jävligt skumt för när man trycket på hem knappen startas det där jävla programmet allt som oftast. Sjukt störande..


Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 
  #18433  
Old 12-05-2011, 05:44 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Dave S
Ah missade ju det
Vem mer är det som har en Galaxy S2 här?
Telefonen har nån slags voice recognition-funktion som gör att man kan skriva sms, googla osv. genom att prata. Problemet är att den där funktionen har börjat aktivera sig lite när som helst på min telefon. Rätt som det är så bestämmer den sig för att börja läsa upp ett sms, fråga mig vad jag vill göra eller spela upp en låt utan att jag ens rört telefonen. Allt för att den tycker att jag ger den röstkommandon.
Känner att en schizofren mobil inte är ngt som gagnar min vardag.
Flera av mina polare har S2an, och de har märkt att den har den fina egenskapen att man emellanåt inte kan ringa till någon utan att starta om den.. Har inte så mycket o göra med det problemet du har, men den verkar ha många extra egenskaper

Tycks för den delen ha brutit min ena tå på lördagen, great. Utgår från att det är onödigt att gå till en läkare (inte frågan om stortån)?
 
  #18434  
Old 12-05-2011, 05:51 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Chubster
Flera av mina polare har S2an, och de har märkt att den har den fina egenskapen att man emellanåt inte kan ringa till någon utan att starta om den.. Har inte så mycket o göra med det problemet du har, men den verkar ha många extra egenskaper

Tycks för den delen ha brutit min ena tå på lördagen, great. Utgår från att det är onödigt att gå till en läkare (inte frågan om stortån)?
Ja jag fick också en telefon med alla dom där feta egenskaperna t.ex. som att sitta hemma i lägenheten mitt inne i stan med full teckning. Rätt som det är så kommer där ett sms om att någon försökt ringa dig, men inte fan har det ringt något på min telefon... Antingen så har tre grava problem, vilket inte är troligt då ingen annan som varit hos mig med samma op. har haft problem med teckningen. Eller så är s2an ett riktigt måndags ex...

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 
  #18435  
Old 12-06-2011, 12:10 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Nu vet jag inte hur det går att förklara i de andra fallen men i ditt fall Blackout så kan det mycket väl vara så att Tre är världens sämsta pissoperatör.
 
  #18436  
Old 12-06-2011, 01:48 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Så mycket bättre är nya Porsche 911 - Motor - Bilar Biltester Byta bil Köpa ny Sälja | Expressen

Körglädje: 4 av 5 getingar med motiveringen -
Version 991 av ikonen 911 har allt som de tidigare modellerna haft. Plus lite till. Helt enkelt full pott, men välj PDK-låda i stället för sjuväxlad manuell.
Vad är det för jävla jubelåsna till motorjournalist!?
 
  #18437  
Old 12-06-2011, 02:14 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Ja det kanske kan va så. Men jag hade ju tre även innan jag fick min S2a och då hade jag aldrig några problem med teckningen.


Här kommer 45 min HD från årets Victoria Secrets
[F4VN] The Victoria's Secret Fashion Show 2011 [Fullshow HD] - YouTube
 
  #18438  
Old 12-06-2011, 02:23 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Ja det kanske kan va så. Men jag hade ju tre även innan jag fick min S2a och då hade jag aldrig några problem med teckningen.
Täckning:


Teckning:



Originally Posted by Blackout
Här kommer 45 min HD från årets Victoria Secrets
[F4VN] The Victoria's Secret Fashion Show 2011 [Fullshow HD] - YouTube
För att ni ska slippa idiotförklara mig så kan vi klargöra det här redan innan jag skriver mer; De modellerna är löjligt snygga.

Så.

Men, jag har aldrig fastnat för den sortens utseende. Det är ju bara skinn, ben och två innebandybollar. Nej, tacka vet jag mer naturlig skönhet.
 
  #18439  
Old 12-06-2011, 03:01 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Håller med dig helt och hållet Strebo, tycker inte de är sexiga nånstans. De har säkert gått på en treveckors kokaindiet innan den där showen.
 
  #18440  
Old 12-06-2011, 03:30 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by strebo
Täckning:
Teckning:

Får skylla på att klockan var närmare 00.00 och jag låg och fipplade med telefonen i sängen. Ytterligare ett tips på att S2ans auto-correct inte är vad den borde
 



All times are GMT -4. The time now is 12:09 AM.