Swedish Teamspeeder? Get in here!
LOVELY morning!!! Sprints!!!!! Yeah!!!!
Såg det också. Tydligen så åkte han snowboard när han dog och inte skidor. Då tycker jag faktiskt han får skylla sig själv. Så går det när man byter ut laggen mot en haschplanka...

Vem är snubben btw? Aldrig hört talats om honom.
Hallå svensktråden! Har varit afk ett tag efter att ha haft en dunderförkylning och tjejen hälsade på här i helgen. Hatar att bli så trött och lam av en sån förkylning! Sjukt tråkigt att vara tokförkyld..
Min tjej hade med lösgodis hemifrån och det var fan guld värt!
Riktigt godis enligt oss svenskar är ju svårt att få tag på i andra länder. Här nere finns mest en del udda godis, men chokladen är helt okej. Tog med henne till MB-museet sen för jag tyckte att det hör till när man är här nere
Det var faktiskt rätt uppskattat för det handlar ju inte bara om bilar utan även om vad som hänt de senaste 100 åren. Sen är byggnaden sjukt cool med.
Passade på att köpa en SLS 1:18 modellbil till pappa som julklapp när vi var där förresten. Han verkar vara lite svag för den (han är ju rätt stort MB fan annars) och nu är han ett steg närmare att ha en.
Min tjej hade med lösgodis hemifrån och det var fan guld värt!
Riktigt godis enligt oss svenskar är ju svårt att få tag på i andra länder. Här nere finns mest en del udda godis, men chokladen är helt okej. Tog med henne till MB-museet sen för jag tyckte att det hör till när man är här nere
Det var faktiskt rätt uppskattat för det handlar ju inte bara om bilar utan även om vad som hänt de senaste 100 åren. Sen är byggnaden sjukt cool med.Passade på att köpa en SLS 1:18 modellbil till pappa som julklapp när vi var där förresten. Han verkar vara lite svag för den (han är ju rätt stort MB fan annars) och nu är han ett steg närmare att ha en.

Mystisk man men icke desto mindre en legend!