Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Nov 7, 2011 | 02:22 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Herrejävlar vad handels vill ta död på mig nu Har ju inte hunnit göra annat än att supa och plugga sedan starten i september! Tenta i fredags, tenta på lördag och tenta på måndag, livet leker!

...
Det innebär ju att du har missat en tenta tidigare....och sambandet mellan missade tentor och mycket fylla brukar vara statistiskt signifikant (vid 0.05 nivån)

Old Nov 7, 2011 | 02:26 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Är det Ludas, Strebo och Jox på andra sidan gatan?

Jag har aldrig gillat bilar med avgasrören ovanpå varandra, Lexus har någon sådan modell också och nån till (flera kanske), men det funkar inte för mig

Synd på en bil som annars är rätt så skön nedcabbad.

Attached Images  
Old Nov 7, 2011 | 02:34 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Linktown
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Axman

Jag har aldrig gillat bilar med avgasrören ovanpå varandra, Lexus har någon sådan modell också och nån till (flera kanske), men det funkar inte för mig

Kan det vara IS-F gammelman tänker på?

Ser inte någon större fel med Calins bakdel..

Old Nov 7, 2011 | 02:39 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^ förmodligen

Har aldrig gillat Lexus, därför har jag inte heller lagt tid på att kunna dem, sån är jag, slösar inte tid på sånt som är ointressant.

Ärligt talat tycker jag att de är gubbiga, ungefär som Mercedes

Old Nov 7, 2011 | 03:25 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by strebo
Det innebär ju att du har missat en tenta tidigare....och sambandet mellan missade tentor och mycket fylla brukar vara statistiskt signifikant (vid 0.05 nivån)
Det är bara halva sanningen... Båda tentorna är på omtentadagar! Matten failade jag och IT-system var jag borta på helt enkelt. I helgen kan jag ha haft min första 36timmarsfylla också, det var en upplevelse! Nu blir det spritstopp ett tag

Old Nov 7, 2011 | 03:27 PM
SHH's Avatar
SHH
Teamspeed Senior Member
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by N.M.O
Herrejävlar vad handels vill ta död på mig nu Har ju inte hunnit göra annat än att supa och plugga sedan starten i september! Tenta i fredags, tenta på lördag och tenta på måndag, livet leker!

...
Ligger inte Handels i Stockholm?

Lycka till på tentorna!

Old Nov 7, 2011 | 04:02 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman

Att det inte är du och David är ju iaf säkert.... För att fastna måste man ju åka till estockholmo :/

Old Nov 7, 2011 | 04:11 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Jag vet, men vem tusan vill åka till Norrland nu, det är tillräckligt kallt här nere i söder!

Old Nov 7, 2011 | 04:55 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by SHH
Ligger inte Handels i Stockholm?

Lycka till på tentorna!
Det beror vilken av handelshögskolorna man väljer att gå på

Tack!

Old Nov 8, 2011 | 07:29 AM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Norr om Hallandsåsen åker man bara inte. Fick mitt mw3 igår. Jox du ska fixa det till kryssboxen va?

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 02:36 PM.