Swedish Teamspeeder? Get in here!
Fan vad roligt Jocke. Du borde stå i konferensrummet och någonstans i bakgrunden sätta upp en stor version av din graf där du dissade Stoppie. Lite subtilt typ. Och så borde du ha en klocka som du köpt av estländaren med Adde i sin avatar
Skojigt Jox med TV intervju. På tal om media synlighet, det borde finnas en notis om vårt lilla rosteri nu i inkommande söndagens Expressen, om nån råkar ha tidningen bara den kommer ut och ser notisen skulle jag uppskatta en inskanning!
Ja nu blir Saab kinesiskt. I praktiken innebär det att kineserna förvärvar rätten till alla Saabs patent, varumärken och övriga immateriella rättigheter. Sedan lägger de säkert ner all produktion i Sverige så småningom och implementerar patenten i sina kinesiska produkter istället. Så skulle iaf jag göra om jag vore kines. Eller så gör de som Muller har gjort, dvs. plocka ut så mycket "konsultarvoden" som möjligt innan företaget dör en långsam död.
Kul att ni får medial uppmärksamhet grabbar. Nu kan ju inte jag vara sämre
Vår lilla advokatbyrå hade en huvudförhandling igår och när domen kommer om någon månad eller två så kommer vi nog också synas en del. Det lutar dessutom starkt åt vinst för oss
Kul att ni får medial uppmärksamhet grabbar. Nu kan ju inte jag vara sämre
Vår lilla advokatbyrå hade en huvudförhandling igår och när domen kommer om någon månad eller två så kommer vi nog också synas en del. Det lutar dessutom starkt åt vinst för oss