Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #17361  
Old 10-21-2011, 09:46 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag har ju en hel del erfarenhet av krogen och en sak jag kommit fram till är detta:
Ingen får något kvalitetsragg efter klockan 01. Vid ragg efter klockan ett är alltid en av parterna den stora förloraren. Oftast en alldeles för full kille/tjej som går hem med något skåpstroll som är lite nyktrare eller så är de helt enkelt så desperata att de tar vad fan de kan och får med någon barbapappaliknande ragg. Så fram till 1 kan du ragga och ska du inte gå hem efter 1 så kan du lika gärna kröka ned dig med polarna.
 
  #17362  
Old 10-22-2011, 02:58 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Tjena alla svenskar,

Ny svensk kille, har inte sett denna tråden innan så tänkte bara säga hej. Hej
Tjena! Välkommen! Men ....är du säker på att du är kille? Hampelina låter onekligen lite feminint ...

Originally Posted by Ludas
Det är fan livskvalité när man kommer hem från krogen innan klockan 1 och häller upp ett stort glas mjölk, plockar fram några Ballerina kladdkaka och kan se The Wire på Svt fan jag låter rätt patetisk eller?
Nej! Det är bra skit! Alltid när jag varit ute så sätter jag på ett gäng brud......Top Gear avsnitt och somnar till. Så jävla fint är det!

Originally Posted by Dave S
Jag har ju en hel del erfarenhet av krogen och en sak jag kommit fram till är detta:
Ingen får något kvalitetsragg efter klockan 01. Vid ragg efter klockan ett är alltid en av parterna den stora förloraren. Oftast en alldeles för full kille/tjej som går hem med något skåpstroll som är lite nyktrare eller så är de helt enkelt så desperata att de tar vad fan de kan och får med någon barbapappaliknande ragg. Så fram till 1 kan du ragga och ska du inte gå hem efter 1 så kan du lika gärna kröka ned dig med polarna.
David, det där är något vi som går ut kallar "common knowledge" ....dessvärre följer man ju det lika bra som varannan vatten.
 
  #17363  
Old 10-22-2011, 03:24 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan vad jag har väntat läääääänge. Äntligen har jag kunnat sätta dit den där besserwisser nördfittan! https://teamspeed.com/forums/superca...-record-8.html
 
  #17364  
Old 10-22-2011, 03:27 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Tjena alla svenskar,

Ny svensk kille, har inte sett denna tråden innan så tänkte bara säga hej. Hej
Hej Hampelina. Håller med Strebo, inte så manligt namn
 
  #17365  
Old 10-22-2011, 04:07 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hej Hampelina och Strebolina och Ludasina och Dave S-ina!
 
  #17366  
Old 10-22-2011, 04:10 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Joxi-poo <3 kjamis
 
  #17367  
Old 10-22-2011, 04:12 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Kjamiz!!

Din Peloton-ownage var ju bara för underbar alltså! Missade den tråden förut när den var ny men såg nu. Humor att någon som annars kan så otroligt mycket om McLaren hade så grymt skeva förväntningar - hallå, 7 minuter!? Get real, dewd.
 
  #17368  
Old 10-22-2011, 04:43 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Kjamiz!!

Din Peloton-ownage var ju bara för underbar alltså! Missade den tråden förut när den var ny men såg nu. Humor att någon som annars kan så otroligt mycket om McLaren hade så grymt skeva förväntningar - hallå, 7 minuter!? Get real, dewd.
Fan jag vet att det är så jävla barnsligt av mig att bumpa en 6 månader gammal tråd bara för att kunna säga I told you so men han var så jävla dryg och nedlåtande mot mig så jag var bara tvungen. Om man är så äckligt stöddig ska man fan tas ner på jorden igen. Riktig besserwisserhora
 
  #17369  
Old 10-22-2011, 04:47 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Snyggt Ludas!
 
  #17370  
Old 10-22-2011, 04:48 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Only in Switzerland... De är fan sjuka på riktigt!




Affischerna som skakar om det schweiziska valet - DN.SE
 



All times are GMT -4. The time now is 01:39 AM.