Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #17111  
Old 10-11-2011, 03:20 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Det känns som att nya Audi A8 mjligtvis skulle kunna hålla sig rätt länge från att knarra. Nya Audis har ju en makalös kvalitet på interiören och A8an lär ju vara bäst av alla. Men jag har egentligen ingen aning vad jag babblar om så det kanske är bäst att du köper en RR Phantom direkt Erppa
 
  #17112  
Old 10-11-2011, 03:25 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Underbart att vakna och kika in på DN. Vissa andra verkar ha en lite sämre dag hahaha
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:54 PM.
  #17113  
Old 10-11-2011, 03:28 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by cmayer
Såg en evoque igår när jag var på ica! Trodde det skulle dröja lite innan man såg den i sverige faktiskt..
Attachment 83122
Attachment 83123
Väntar på att se en i verkligheten, är lite småkåt på den.
 
  #17114  
Old 10-11-2011, 03:29 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Ludas
Det känns som att nya Audi A8 mjligtvis skulle kunna hålla sig rätt länge från att knarra. Nya Audis har ju en makalös kvalitet på interiören och A8an lär ju vara bäst av alla. Men jag har egentligen ingen aning vad jag babblar om så det kanske är bäst att du köper en RR Phantom direkt Erppa
Hahah den kostar över 600.000 euro med bilskatt här så det kommer nog aldrig att hända.

Inte för att jag är insatt i svensk politik men dendär Juholt verkar ju vara en äkta sosse
 
  #17115  
Old 10-11-2011, 03:46 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Axman
Yes, jag har sett den förut på TV, slutet är skönt med flammorna. Fredrik Huldt har ju ett vokabulär i stil med Jeremy Clarkson
Jo Fredrik Huldt är väl egentligen den enda intressanta bilreportern som finns att tillgå i Svedala. Likheterna med Clarkson är ju helt klart slående. Undra när vi får se en facebook sida som heter "Huldt for president" med miljonen fans.

Originally Posted by Erppa
Dendär killen borde få ett eget TV program sällan som bilfilmer som inte är gjorde av top gear är inspirerande men den här är det. Bilen gör det inte heller sämre.
Alla är väl kanske inte i samma klass som F40 klippet men det finns helt klart mycket intressant att titta på. Här kan du dregla vidare bland alla hans andra alster! TV - auto motor & sport

Porsche GT2-RS
AMS och Fredrik Huldt kör Porsche 911 GT2 RS - YouTube
 
  #17116  
Old 10-11-2011, 04:06 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by cmayer
Såg en evoque igår när jag var på ica! Trodde det skulle dröja lite innan man såg den i sverige faktiskt..
Bild
Bild
Jag såg en liknande i närheten av Linköping i helgen. Sjukt läcker i svart. Bilen var förmodligen någon demo ex hos Hedin då det var fullt med loggor runt omkring, jag trodde Autoropa sålde alla nya som levererades i Sverige?
 
  #17117  
Old 10-11-2011, 04:13 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Det känns som att nya Audi A8 mjligtvis skulle kunna hålla sig rätt länge från att knarra. Nya Audis har ju en makalös kvalitet på interiören och A8an lär ju vara bäst av alla. Men jag har egentligen ingen aning vad jag babblar om så det kanske är bäst att du köper en RR Phantom direkt Erppa
Alla Audi, VW och Porsche Cayenne har de absolut sämsta framvagnarna i hela världen och de har haft samma problem på alla sina bilar i minst 20 år. Helt sjukt dåligt. Det är aldrig något glapp, men det knarrar från alla bussningar så till och med tjejer som har nollkoll som åker med som passagerare och undrar "varför det knarrar så förjävligt" Min är totalt knäpptyst och noll glapp så fort det är över tio grader, men under det så låter den som ett tröskelverk. Ruskigt pinsamt att åka omkring i. Och så är det ett helvete att byta - alla stagen är typ en dags jobb, och så hjulinställning på det. $$$$ ... och så håller det ett halvår. Sen börjas det igen. Det finns iofs förstärkta grejer att köpa på eBay, dags att göra det nu tror jag.
 
  #17118  
Old 10-11-2011, 04:28 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det är inte bilen som knarrar, det är dina leder Gubbe ...
 
  #17119  
Old 10-11-2011, 05:36 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Originally Posted by strebo
Det är inte bilen som knarrar, det är dina leder Gubbe ...
hahaha!
 
  #17120  
Old 10-11-2011, 07:31 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Alla Audi, VW och Porsche Cayenne har de absolut sämsta framvagnarna i hela världen och de har haft samma problem på alla sina bilar i minst 20 år. Helt sjukt dåligt. Det är aldrig något glapp, men det knarrar från alla bussningar så till och med tjejer som har nollkoll som åker med som passagerare och undrar "varför det knarrar så förjävligt" Min är totalt knäpptyst och noll glapp så fort det är över tio grader, men under det så låter den som ett tröskelverk. Ruskigt pinsamt att åka omkring i. Och så är det ett helvete att byta - alla stagen är typ en dags jobb, och så hjulinställning på det. $$$$ ... och så håller det ett halvår. Sen börjas det igen. Det finns iofs förstärkta grejer att köpa på eBay, dags att göra det nu tror jag.
Segt, hatar sådana små ljud som en bil ger ifrån sig om något är knas. Min brors RS4 knarrade rätt mycket ifrån MMI-centralen i mitten efter ett tag. Han höll på att bli knäpp där ett tag haha. Fick det dock fixat på garanti, men sådana saker är väl svåra att testa för när man gör en modell.

Friktion mellan plastbitar etc som uppstår efter några år är ett rätt trist jobb att testa. Får väl sätta bilen i en sådan testrigg liknande den på IKEA man ser där en stol utsätts för en pressande sittdyna
 



All times are GMT -4. The time now is 04:27 AM.