Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #17091  
Old 10-10-2011, 01:50 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Hahaha! Bert är ju underbar! Jag har jobbat lite grann med hans partner de senaste månaderna, som är typ motsatsen till honom och en av de trevligaste människor jag någonsin stött på - men historierna jag hört via honom alltså, vilken människa han är ändå Även träffat honom själv ett par tre gånger, och det är så kul att han är precis så dryg och besserwisser-ig i verkliga livet också. Fast på ett oerhört charmigt sätt, typ "Jocke, *lång suck* ... nu ska jag berätta hur det ligger till . . ."
Grymt att höra! Jag gillar verkligen att han kör sin grej och är så skön samtidigt som han är otrevlig.
 
  #17092  
Old 10-10-2011, 01:51 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Shit jox, 14,5k posts!? Fan vad du måste ha legat i på sistone.
Jaså, det har jag inte ens tänkt på? Det är ju snarare du som slackat. Jag har legat stadigt på mitt snitt om typ 12 posts om dagen sedan jag började TSa
 
  #17093  
Old 10-10-2011, 01:53 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Grymt att höra! Jag gillar verkligen att han kör sin grej och är så skön samtidigt som han är otrevlig.
Det absolut roligaste är hans allmänt kända aura av otrevlighet, för att han i andras ögon ändå är så pass framgångsrik, så köper folk det - men sanningen är att det är extremt mycket han är inblandad i som går åt skogen, just för att han är inblandad i det
 
  #17094  
Old 10-10-2011, 01:54 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Är hon pryd? Det var ju typiskt. Så du har altså inte fått spritzen in ihr Anus? Det kanske är därför du kollar på tyska porrfilmer för att stilla begäret?
Hjärndiagnosen kan du få gratis som tack för att du tog med mig på Top Gear grejen Men det där låter faktiskt inte bra alls att det höll i sig så länge. Du borde ju typ kolla upp dig dude...
 
  #17095  
Old 10-10-2011, 02:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Är hon pryd? Det var ju typiskt. Så du har altså inte fått spritzen in ihr Anus? Det kanske är därför du kollar på tyska porrfilmer för att stilla begäret?
Hjärndiagnosen kan du få gratis som tack för att du tog med mig på Top Gear grejen Men det där låter faktiskt inte bra alls att det höll i sig så länge. Du borde ju typ kolla upp dig dude...
Haha, ja - eller hon var det, nu har jag på något sätt härdat henne lite grann. Men det är inte riktigt i anus-spritzen-läge ännu, men in due time så kanske. Ska kanske visa några tyska kärleksfilmer vid tillfälle? Och typ inleda det med "Älskling, vi borde bli lite mer sydeuropeiska, kolla här!".

Men jag borde ju fått spöstraff för TG-grejen ju, det var ju årets största besvikelse. Men ja, lite läskigt att det höll i sig, får ta och kolla det vid tillfälle. Undra hur de gör då? Blodprov och sånt eller hjärnröntgen kanske? Är lite lite rädd för läkare om jag ska vara ärlig, jag får alltid för mig att de ska säga "Oj, sorry - vi hittade massa skit i dig. Du har bara två månader kvar. Sucks to be you!" när man går på en rutinkontroll.
 
  #17096  
Old 10-10-2011, 02:10 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja men om du vet att du bara har två månader kvar kan du åtminstone bränna alla stålars du har på Las Vegas, horor och kola istället för att leva vanlig vardag och sen bara dö.
Och Top Gear eventet blev ju ändå lite lyckat eftersom Strebo fick till det med Felix
 
  #17097  
Old 10-10-2011, 02:16 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det är iofs sant, men det är ju sjukt tråkigt att göra ensam så du får fan hänga med. Och jävlar vad jag skulle ta sms-lån, plocka ut kreditkort, panta huset och bilarna, och höja krediterna strax innan avfärd också så man verkligen kunde bete sig som ett as. Jag skulle till och med köpa horor och kola på bensinkorten! Då gäller det bara att inte komma hem och läkaren säger "Jo du förresten, jag såg fel här ... you're gonna be fine!". Då kan det bli svettigt så då får du företräda mig i mitt temporary insanity-case. (det borde ju fan gå? Om man tror att man ska dö kan man ju inte vara vid sina sinnens fulla bruk)

... Jag antar att du menar att Strebo fick till det med Feix?
 
  #17098  
Old 10-10-2011, 02:38 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha, klart jag kan försvara dig mot kreditinstituten efter att vi kört Fear and Loathing in Las Vegas i 2 månader. Jag har svårt att se hur domstolen inte skulle kunna köpa ditt resonemang
Skulle inte allt detta kunna bli ett jävligt bra manus till en film förresten? Bara att man skippar allt sentimentalt "snart kommer jag dö så jag måste fly undan realiteten" gnäll och istället fokuserar på festandet och hororna.
 
  #17099  
Old 10-10-2011, 02:49 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Filipo, löste det sig med bilderna?
 
  #17100  
Old 10-10-2011, 04:39 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Axman
Filipo, löste det sig med bilderna?
Oh yes det gjorde det! F40n skodd med oz fälgar är bara för sexig. En sån skulle man ha för eget bruk så man kunde ratta den till glasskjosken på söndagar, typ såhär;
PROVKÖRD: Ferrari F40 - auto motor & sport
 



All times are GMT -4. The time now is 03:46 AM.