Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #17081  
Old 10-10-2011, 10:12 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jox jag orkar verkligen inte lära dig tyska. Och även om jag hade orkat så hade det alltid slutat med att vi drack tysk öl istället för att prata språket. Du får fixa det på egen hand. Du kan ju börja med att beställa lite tyska TV-kanaler. Sen tvingar du dig själv att sitta och kolla i 1-2 timmar varje kväll. Eller kolla alla youtube klipp från GRIP så får du se coola bilar samtidigt. Eller försök hitta en tysk brud som du kan tänka dig vara ihop med så hon lär dig.
 
  #17082  
Old 10-10-2011, 11:16 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Du kan ju alltid köpa en kollektion med tyska porrfilmer så lär du dig det väsentliga. Problemet med tyskland är väl kanske att flickorna inte är sådär jätte snygga, annors är det väl ett trevligt land att bo i.
 
  #17083  
Old 10-10-2011, 11:36 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Man sänker sin standard förvånansvärt fort när man flyttar dit faktiskt. Dessutom är man otroligt åtråvärd som svensk av någon konstig anledning. Tyskarna älskar vårt land... Och i Bayern, framför allt München, finns det faktiskt en hel del snygga tjejer till skillnad från resten av Tyskland. Det kan iof sig bero på att man dricker så mycket öl i Bayern så man inbillar sig att tjejerna är snyggare än de faktiskt är
 
  #17084  
Old 10-10-2011, 12:03 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vadå, har du ens en standard menar du? Nej men jag kan tänka mig att flätor, illasittande blekta 80-talsjeans och typ skinnväst på tjejer står i snygghetsrelation till hur många öl man dricker. Det är ju dessutom ett riktigt porrigt språk ("Ja ja, spritze in mein anus!" - jag har sett några filmer!) så bara där är det ju lite pluspoäng.
 
  #17085  
Old 10-10-2011, 12:08 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
*Ring ring*
Jocke: Hej!
Brud: Hej, vad gör du?
Jocke: Jobbar, vad gör du?
Brud: Jätteuttråkad, kan inte du berätta något kul?
Jocke: Jag har inget kul … eller jo, jag fick höra ett äckligt skämt förut men du vill inte höra det.
Brud: Jo men snälla säg!
Jocke: Nej, du blir bara äcklad.
Brud: Men säg!!!
Jocke: Okej då. Jo, tjejer är som parkeringsplatser. Alla bra är upptagna, så ibland måste man trycka sig in i en handikappad när ingen ser.
Brud: NEJ MEN FY FAN VAD ÄCKLIGT!
Jocke: *gapskratt*
Brud: Alltså jag mår illa nu! Du är verkligen helt sjuk!
Jocke: Men jag sa ju att du inte ville höra!!
Brud: Nej nu vill jag inte prata mer. Hej då.
 
  #17086  
Old 10-10-2011, 01:29 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Bwahaha, din tjej verkar jävligt rolig Jocke. Kanske på ett ofrivilligt sätt, men det verkar uppstå sjukt många roliga situationer när hon är involverad.

Förresten frågade jag min flickvän om det fanns risk för att du hade en blodpropp i hjärnan eller en hjärntumör som din flickvän trodde. Hennes diagnos var precis det motsatta Att du blev snurrig och yr beror på att du har för lite tryck i hjärnan, typ lågt blodtryck. En tumör eller hjärntumör ökar trycket i hjärnan.
Om det däremot händer flera gånger skulle det kunna tyda på en annan diagnos i hjärnan som jag inte minns vad den heter. Hon rekommenderade att du lät dig kollas om det skulle hända igen.

Men det är alltså ingen blodpropp eller hjärntumör iaf
 
  #17087  
Old 10-10-2011, 01:38 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
*Ring ring*
Jocke: Hej!
Brud: Hej, vad gör du?
Jocke: Jobbar, vad gör du?
Brud: Jätteuttråkad, kan inte du berätta något kul?
Jocke: Jag har inget kul … eller jo, jag fick höra ett äckligt skämt förut men du vill inte höra det.
Brud: Jo men snälla säg!
Jocke: Nej, du blir bara äcklad.
Brud: Men säg!!!
Jocke: Okej då. Jo, tjejer är som parkeringsplatser. Alla bra är upptagna, så ibland måste man trycka sig in i en handikappad när ingen ser.
Brud: NEJ MEN FY FAN VAD ÄCKLIGT!
Jocke: *gapskratt*
Brud: Alltså jag mår illa nu! Du är verkligen helt sjuk!
Jocke: Men jag sa ju att du inte ville höra!!
Brud: Nej nu vill jag inte prata mer. Hej då.
Hahahah, som man bäddar får man ligga

Påminner mig om ett skämt som Bert Karlsson drog i liveradio. De ringde upp kändisar som skulle dra ett skämt och han har ju rätt skev/snuskig humor ibland så när han sagt sitt blev de andra helt tysta bara. Bert gapskrattade ju åt sitt eget skämt för att han är så skön, medan de andra bara:
"Men Bert, så kan du fan inte säga..."
 
  #17088  
Old 10-10-2011, 01:46 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha rolig, kanske lite, men för det mesta rätt pryd ... och rädd för i princip allt.

Men det var ju grymt skönt att höra, tack!!!! Känns väldigt tryggt att jag har direktlina via dig till en hjärnkirurg! Men det höll i sig säkert i två dagar, vilket var lite läskigt. Och det var inte typ ställa-sig-upp-för-fort-snurrighet, utan det kom typ PANG tillsammans med illamående och extrem huvudvärk. Aldrig hänt förut, lite läskigt. Men jag har grymt lågt blodtryck annars också, så det var väl något skit som kom. Men hälsa så mycket! Hon kan få min Top Gear-penna som tack!
 
  #17089  
Old 10-10-2011, 01:48 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Hahahah, som man bäddar får man ligga

Påminner mig om ett skämt som Bert Karlsson drog i liveradio. De ringde upp kändisar som skulle dra ett skämt och han har ju rätt skev/snuskig humor ibland så när han sagt sitt blev de andra helt tysta bara. Bert gapskrattade ju åt sitt eget skämt för att han är så skön, medan de andra bara:
"Men Bert, så kan du fan inte säga..."
Hahaha! Bert är ju underbar! Jag har jobbat lite grann med hans partner de senaste månaderna, som är typ motsatsen till honom och en av de trevligaste människor jag någonsin stött på - men historierna jag hört via honom alltså, vilken människa han är ändå Även träffat honom själv ett par tre gånger, och det är så kul att han är precis så dryg och besserwisser-ig i verkliga livet också. Fast på ett oerhört charmigt sätt, typ "Jocke, *lång suck* ... nu ska jag berätta hur det ligger till . . ."
 
  #17090  
Old 10-10-2011, 01:50 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Shit jox, 14,5k posts!? Fan vad du måste ha legat i på sistone.
 



All times are GMT -4. The time now is 02:15 PM.