Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16801  
Old 09-30-2011, 05:31 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Alltså, jag har nog skrattat ungefär ett år av mitt liv åt "into the ass of Timo"-videon och den blir fanimej aldrig gammal.
Den är fantastisk ja!
 
  #16802  
Old 09-30-2011, 05:32 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Hola Axman!! Como estas?

Brontan, såg att du hade skickat invites men har inte orkat fixa något EA konto än. Gör det imorgon
Alright. Men mecka det, de tar inte så lång tid så kan vi lira en match sen
 
  #16803  
Old 09-30-2011, 10:14 PM
v n sthlm's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm Sweden
Posts: 162
v n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the rough
Oh hai there guys! hoppas allt är bra med er, blir inte mycket datatid atm för min egen del.

Hittat lite roliga filmer på min fars busbil som han körde 402m/streetrace med. (nej inget v8-jänke åk tyvärr.)
 
  #16804  
Old 10-01-2011, 01:44 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Alright. Men mecka det, de tar inte så lång tid så kan vi lira en match sen
Absolut! Precis varit ute på en morgonpromenad och måste jobba lite idag men tar det under dagen

Originally Posted by v n sthlm
Oh hai there guys! hoppas allt är bra med er, blir inte mycket datatid atm för min egen del.

Hittat lite roliga filmer på min fars busbil som han körde 402m/streetrace med. (nej inget v8-jänke åk tyvärr.)
Ja, under vilken sten har du gömt dig egentligen?
 
  #16805  
Old 10-01-2011, 01:54 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Gött med morgonrpommis! Har du hund eller? Segt med jobb dock...

Själv ska jag snart fixa i ordning mig för att hämta tjejens syster som kommer idag, men man får ju fri frukost så det är gött!

Ska även se om jag inte ska köpa senaste cafe (för jon's skull)..
 
  #16806  
Old 10-01-2011, 02:39 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Är definitvt inte en early bird vanligtvis, men fan vad skönt att vara vaken super tidigt en super fin lördags morgon. Känslan att hoppa i bilen och köra mot soluppgången när gatorna är tomma är ju ganska underbar! Och det bästa, nu har jag jobbat färdigt för idag! Nu rejäl frukost och sedan "långlopps" karting i ett kompis "team", en av deras körare hade blivit sjuk så jag får hoppa som stand in i ett 1h pass. Det är gubbserie, inget allvarligt men blir satans skoj ändå tror jag!
 
  #16807  
Old 10-01-2011, 03:33 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by cmayer
Gött med morgonrpommis! Har du hund eller? Segt med jobb dock...

Själv ska jag snart fixa i ordning mig för att hämta tjejens syster som kommer idag, men man får ju fri frukost så det är gött!

Ska även se om jag inte ska köpa senaste cafe (för jon's skull)..
Ingen hund, mest att hålla sig i form. Har varit lat på sistone...:/
 
  #16808  
Old 10-01-2011, 06:44 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Raceday! Själv kör jag om ca 1h30min. Spänningen stiger!
 
Attached Images  
  #16809  
Old 10-01-2011, 06:46 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha du kommer ha sjuk träningsverk i nacken efter det tror jag.
 
  #16810  
Old 10-01-2011, 06:54 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Jep! Det är en 3h endrance tävling av vad jag kör ca. 1h. Övade i hela 2 varv före, så jep, om jag inte kör ihjäl mig idag så dör jag senast imorgon...
 



All times are GMT -4. The time now is 06:51 PM.