Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16541  
Old 09-23-2011, 03:04 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Han försöker påverkar vårt undermedvetande för att sälja mera.

Nicke borde vara glad för nu kan hans M3 ha bästa tiden runt banan för en tid. Man får väl hoppas på att man lyckas göra ett bra resultat på jobbet fram till nästa sommar så man kan köpa delarna.
Så e de, undermedveten marknadsföring är ju den effektivaste!

Jep, er förlovning är ju en guds gåva för mig. Det betyder ju att jag har "bragging rights" hela vintern (Min och Erppas bästa tider på Alastaro bana skiljer sig med sekunds bråkdelar)
 
  #16542  
Old 09-23-2011, 03:06 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Wow!! Grattis Erppa!!! Jag har redan börjat planera din svensexa!



Men du beskrev ju just en traditionell fredag och lördag (och söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag för vissa tuffa killar)
 
  #16543  
Old 09-23-2011, 03:26 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Basta och SEN skeppa hade nog fan blivit knepigt alltså..... Det biter ju faktiskt lite mer i bastun.
 
  #16544  
Old 09-23-2011, 03:35 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Vilket originelt svensexa koncept du kommit med. Nu förstår jag hur du kan vara i den mycket kreativa mediabranchen. Jag tror ingen någonsin funderat på detdär upplägget tidigare i dethär landet
 
  #16545  
Old 09-23-2011, 03:46 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag tycker det verkar som en skitgrym svensexa! Jag fixade bastu på brorsans svensexa. Finns fan inget bättre.
 
  #16546  
Old 09-23-2011, 03:48 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
De senaste jag deltagit i har nog alla inkluderat bastu, det är typ en självklarhet. Senaste svensexorna har utspelat sig i Riga, Bratislava (under hockey vm) och Riga igen. Det tar ungefär en vecka att återhämta sig från ett sådant veckoslut.
 
  #16547  
Old 09-23-2011, 03:49 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Ludas
Grattis Erppa!!! Jävligt stort
Lider du också av insomnia?
 
  #16548  
Old 09-23-2011, 03:51 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Så länge svensexan inte innehåller gå på stan och skämma ut sig så är väl det mesta ganska roligt. Skulle det hända mig så skulle jag på fullaste allvar gå hem, haha!
 
  #16549  
Old 09-23-2011, 04:00 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
^^ Det är så sant och skulle göra lika.
 
  #16550  
Old 09-23-2011, 04:02 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Tycker så jäkla synd om dem som blir släpade runt på stan och ska leka jukebox och hålla på.. usch fy och blä! senaste svensexan jag var på var riktigt kul faktiskt!

började med att vi överraska honom hemma i sängen med signalhorn, sedan dra iväg och köra paintball och annat kul, sedan var det middag och avslutade på klubb. Alla var glada och nöjda och vi hade skit kul!
 



All times are GMT -4. The time now is 03:31 AM.