Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16551  
Old 09-23-2011, 04:35 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Lider du också av insomnia?
Nej jag vara bara ute på en helt vanlig torsdag och blev drack lite bääärtz. Idag har jag blodsprängda ögon. Det är nånting nytt för mig på bakfyllan... antar att det har kommit med åldern.

Det lät som en rolig svensexa cmayer. Håller med totalt om att förnedringar på offentliga platser är det mest töntiga man kan göra.
 
  #16552  
Old 09-23-2011, 05:26 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Min kusin tog med hans bästa kompis till en Thaiboxningsklubb, där fick han möta en kvinnlig svensk mästare.
Han började slå lite lätt men sen när han märkte att hon tog i, tog han i också. Efter första smällen han gav så fick han panik över att han slagit en tjej och åkte direkt hem i en taxi och sprang ut i skogen. Resten av svensexan bestod av att hans kompisgäng skulle möta DIF i globen men de hittade honom aldrig så de körde utan honom, epic fail.
 

Last edited by PorscheFanatic; 09-23-2011 at 05:27 AM.
  #16553  
Old 09-23-2011, 05:28 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Haha fan vad roligt. Jag vet inte heller hur det skulle kännas att slå en tjej.

Det sjukaste jag har hört om på en svensexa var att de hyrde en dvärg i 24 timmar och kedjade fast dvärgen och killen i handbojor. Dvärgen hade på sig en stor blöja och var blåmålad som en smurf.
 
  #16554  
Old 09-23-2011, 05:41 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Gah! Hur ska jag komma ut mitt kvällskukeri nu då! Har tackat ja till slöddermiddag kl 19 med ett gäng pundare som ska BOWLA efteråt. Viiiiilll iiiiinteeeeeeeeeeeeee!!!
 
  #16555  
Old 09-23-2011, 06:03 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Det finns ju tusen ursäkter du kan dra Jocke. Jobb, sjuk, haffad för urkundsförfalskning, knivrånad på väg till Slöddermalm etc
 
  #16556  
Old 09-23-2011, 06:08 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Eller så avböjer du från början med anledningen: "har tyvärr annat inplanerat då, kanske en annan gång?"
 
  #16557  
Old 09-23-2011, 06:10 AM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Sep 2011
Posts: 360
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
förresten, jag sitter här och tänker lite på vad jag vill göra här näst. Men har lite svårt med fantasin just nu.. Företag är ju kul, men har lite problem att komma på vad. Ingen här som har lite ideer?
 
  #16558  
Old 09-23-2011, 06:12 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Problemet är att jag typ alltid avbokar med dem så det måste vara en "bra" ursäkt. Trodde i min ignorans att det var middag hemma hos dem så jag tackade ja. Och vem fan bokar in middag en fredagkväll på stan klockan 18!!!! Och så är det löningshelg!! Arghhh! Alla pundare och deras mostrar kommer vara där. Och så bowling efteråt! Jag är absolut ingen snobb men nån jävla ordning på aktiviteterna får det väl ändå vara, vi är inte femton år gamla.
 
  #16559  
Old 09-23-2011, 06:14 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Haha fan vad roligt. Jag vet inte heller hur det skulle kännas att slå en tjej.

Det sjukaste jag har hört om på en svensexa var att de hyrde en dvärg i 24 timmar och kedjade fast dvärgen och killen i handbojor. Dvärgen hade på sig en stor blöja och var blåmålad som en smurf.
Skall vara bestman nästa år och du ger mig fina idéer!
 
  #16560  
Old 09-23-2011, 06:20 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by cmayer
förresten, jag sitter här och tänker lite på vad jag vill göra här näst. Men har lite svårt med fantasin just nu.. Företag är ju kul, men har lite problem att komma på vad. Ingen här som har lite ideer?
Idéer är ju enkla, det är ju det där med att förverkliga dem som är jobbiga.

En gratis idée åt dig. Börja tillverka i Kina billiga skydsfodral till iPhone (eller och andra mobiler) var man på baksidan kan stoppa in 1-3 bankkort/kreditkort/körkort. Då skulle man inte behöva släpa på plånbok eller ha korten lösa i fickan.

...jag skulle behöva en sådan....
 



All times are GMT -4. The time now is 09:49 AM.