Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15341  
Old 08-17-2011, 02:12 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det är/var f.ö. Ben (Silversurfer) som kunde dyka upp på bilträffar i sin CGT med sin rottweiler halvvägs hängande ut ur passagerarfönstret .

Och ja, alla hans bilar är svarta. Marks antagonist
 
  #15342  
Old 08-17-2011, 03:17 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Bronto
Sen kan man väl ha otur och få ett måndagsex med.)
Vet nog inte vad det är för otur med sex på måndagar? Skulle närmare kalla det bra start på veckan!
 
  #15343  
Old 08-17-2011, 03:49 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Dagens tips: Om någon frågar er om ni kan hjälpa till att "flytta en säng lite grann", fråga då först om det bara är en vanlig säng som ska skjutas lite grann, eller om det är en hundrakilos jävla tempursäng med motor och hela skiten som ska flyttas från en våning i huset till en annan längs världens smalaste trappa. Fy satan.
Jox du skulle ringt strebban han skulle ha kunnat bära den med en arm.

Det finns en GT40 i Finland i gulf färger, ser otroligt tuff ut. Har dock aldrig åkt eller kört den. Den billigaste på mobile.de kostar 127.000 euro. Spännande att alla som är till salu är körda under 1000 mil. Har man en GT40 kör man den väl?!?!?

Mitt försök till att ta en diskret bröstbild på min semestern på rivieran. Tagen på Club 55 i Troppan.

 
  #15344  
Old 08-17-2011, 04:03 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
France 2011 - a set on Flickr

Tog såklart också lite bilder på bilar o yachter.

Tack förresten Porschefanatic för tipset om plage mala utanför MC det var en mycket bra upplevelse att äta där på kvällen.
 
  #15345  
Old 08-17-2011, 04:14 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Sjyssta brös... bilder Erppa! Men alltså, McLaren SLR. Jag har aldrig varit ett stort fan av den men fy fan, nu hatar jag den verkligen. Skulle välja en F430 över en SLR 7 dagar i veckan. Tråkigt motorljud, ful som stryk, trött automatlåda och allmänt vedervärdig

Originally Posted by Bronto
Sen kan man väl ha otur och få ett måndagsex med. Att få de första bilarna av alla ibland kan väl vara lite riskabelt.

Skriver din vän i nån tidning man känner till förresten?
Originally Posted by jox
Sen har jag en känsla av att Jeremy kanske inte håller efter sina grejer riktigt som man ska hela tiden.

Han har nämnt flera gånger vilken tidning det var men jag glömmer hela tiden bort. Det är någon mindre som inte säljs utanför UK. Och ja, han sa precis samma sak om JClark
 
  #15346  
Old 08-17-2011, 04:16 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
En kort video från söndagens banträff. Lyssna på ljudet på GT3RS;en med titaniumavgasrör, helt sinnessjukt.


335i - YouTube
 
  #15347  
Old 08-17-2011, 04:17 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Sjyssta brös... bilder Erppa! Men alltså, McLaren SLR. Jag har aldrig varit ett stort fan av den men fy fan, nu hatar jag den verkligen. Skulle välja en F430 över en SLR 7 dagar i veckan. Tråkigt motorljud, ful som stryk, trött automatlåda och allmänt vedervärdig






Han har nämnt flera gånger vilken tidning det var men jag glömmer hela tiden bort. Det är någon mindre som inte säljs utanför UK. Och ja, han sa precis samma sak om JClark
Varför detta plötsliga hat mot SLRen?
 
  #15348  
Old 08-17-2011, 04:20 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Varför detta plötsliga hat mot SLRen?
Alltså jag har aldrig fattat poängen med den. Den försöker vara bäst på allt men istället misslyckas den totalt. Den är ingen bra sportbil och fett långsam på banan. Den är inte heller elegant eller classy. Den är typ en strippa med små bröst på fyra hjul.
 
  #15349  
Old 08-17-2011, 04:22 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Alltså jag har aldrig fattat poängen med den. Den försöker vara bäst på allt men istället misslyckas den totalt. Den är ingen bra sportbil och fett långsam på banan. Den är inte heller elegant eller classy. Den är typ en strippa med små bröst på fyra hjul.
Farbror Ludwig, nu får du lugna ner dig Vad har hänt, har du kört/åkt med en sådan, vad har fått dig att tycka så när du tydligen har gillat den innan?
 
  #15350  
Old 08-17-2011, 04:27 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag är inte något vidare förtjust i SLRen heller om jag ska vara ärlig. Extremt överhypad variant av en SL65, fast fulare, för nyrika Ryssar. SLSen däremot skulle jag kunna strypa någon för.
 



All times are GMT -4. The time now is 02:12 AM.