Swedish Teamspeeder? Get in here!
Helt sjukt vad snabbt det går att öka på uthålligheten ändå. Började så smått förra veckan efter ett galet långt uppehåll med att springa lite före frukost i några av de olika ställena vi var på. Jag kunde fanimej inte springa 1 km innan jag höll på att storkna och hade puls på 200 - och då var det ändå mycket kul att se på som gjorde det lättare.
Och så idag, drygt en vecka senare och totalt 5 löp-pass + kanske totalt 200 minuter träningscykel kunde jag springa 4 km. Stannade en gång och gick upp för en kukbrant backe, men väl uppe så fortsatte jag igen. Jag är fanimej förvånad över mig själv.
Shit det är verkligen på tiden att du jobbar upp din uthållighet om du inte kunde springa 1 km ens. 5 km tycker jag är skamgränsen. Alla människor borde kunna springa 5 km any day any time.
Har du testat att byta ut dina guldiga Adidas-träningsbyxor mot ett par shorts istället, det kanske blir lättare att springa då?
Har du testat att byta ut dina guldiga Adidas-träningsbyxor mot ett par shorts istället, det kanske blir lättare att springa då?
Haha! Jepp. Riktigt skamligt. Det dummaste man gjorde var ju att sluta, när jag tränade mer för ett par år sen kunde jag springa en mil rätt lätt.
Köpte på mig en hög med träningströjor och shorts igår - har av en händelse på mig shortsen just nu!
Förresten, till alla men du lär gilla den bäst Ludas om du inte sett den redan; serien Suits. Den bästa nya serien på typ 5 år.
‪SUITS Trailer‬‏ - YouTube
Köpte på mig en hög med träningströjor och shorts igår - har av en händelse på mig shortsen just nu!

Förresten, till alla men du lär gilla den bäst Ludas om du inte sett den redan; serien Suits. Den bästa nya serien på typ 5 år.
‪SUITS Trailer‬‏ - YouTube
Shit, den där serien handlar ju om mig! Framför allt delen med att absorbera allt jag läser och aldrig glömma någonting och vara ett geni. Kan verkligen relatera till det...
Jokes aside, tack som fan för tipset ska lätt kolla in den. Bara en detalj jag stör mig på - button down krage på en advokatbyrå? Njjjaaaeeeeee.....
Jokes aside, tack som fan för tipset ska lätt kolla in den. Bara en detalj jag stör mig på - button down krage på en advokatbyrå? Njjjaaaeeeeee.....
Nej jag har heller aldrig fattat grejen med button down. Ska se om jag kan ladda ner lite avsnitt ikväll kanske. Har glömt löparskorna på landet så någon träning blir det iaf inte...
Nämnde jag att hon är galet bilintresserad och har en BMW (3 serie)? Hon skickade precis ett mail med följande bild. Detta helt utan att jag bett henne att skicka bilbilder från England...
Last edited by Ludas; Aug 6, 2012 at 02:55 PM.
Synd för dig då, jag tryckte 30 min till på cykeln i eftermiddags. Köpte en ny feting igår och slängde ut den gamla. Nu är det till och med kul när den har massa program etc 
Ladda ner pilotavsnittet i alla fall!
Bra med bilintresserad tjej, det är fan inte vanligt. Hennes BMW bredvid?

Ladda ner pilotavsnittet i alla fall!
Bra med bilintresserad tjej, det är fan inte vanligt. Hennes BMW bredvid?