Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old May 30, 2011 | 05:38 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Ni kanske vill att vi skänker er tillbaka till Danmark? Hosta upp vädret nu, annars kommer vi ner med spadar och hackor och gräver loss er.
JA snälla! Ni gör oss bara en tjänst om ni lämnar tillbaka oss

Old May 30, 2011 | 07:04 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Lämna tillbaka? När blev Skåne svenskt?

Old May 30, 2011 | 07:16 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
När Sverigedemokraterna fick plats i riksdagen Strebo.

Old May 30, 2011 | 07:56 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Tycker det klagas väldigt mycket på Skåne i allmänhet, men visst, det finns en hel del rikspuckon här...

Old May 30, 2011 | 08:16 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
NMO hoppas du vet att i princip allt vi skriver här måste tas med en ordentlig nypa salt
For the record, och jag har sagt det förr, jag älskar Skåne. Av någon konstig anledning mår jag alltid bra i själen när jag åker bil söderut. Det känns som att man närmar sig den "riktigta" världen. Varför kan inte Stockholm ligga där Malmö ligger?

Old May 30, 2011 | 08:21 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
NMO hoppas du vet att i princip allt vi skriver här måste tas med en ordentlig nypa salt
For the record, och jag har sagt det förr, jag älskar Skåne. Av någon konstig anledning mår jag alltid bra i själen när jag åker bil söderut. Det känns som att man närmar sig den "riktigta" världen. Varför kan inte Stockholm ligga där Malmö ligger?
x100000 eleventy billion.

Man mår alltid bra när man åker söderut för man vet att man snart är utomlands. Den där riktigt sköna känslan börjar ju inte förrän man lägger till i Puttgarden.

Och den superhärliga känslan börjar när man ser den här:

Old May 30, 2011 | 08:50 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Haha fan nu börjar jag verkligen längta söderut
När jag fortfarande bodde i Tyskland åkte vi den resan fler gånger om året efter att ha hälsat på i Sverige över påsk och sommaren osv. Då var det alltid blandade känslor när man åkte söderut eftersom lovet var slut och Tyskland förknippades med skola osv. Nu när den känslan är borta är det bara positiva saker jag tänker på.
Strebo skulle inte du bila i Europa i sommar? Vilka resmål har ni planerat in hittills?

Old May 30, 2011 | 08:55 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Jag vet att jag ska läsa inläggen med en nypa salt, jag borde nog lagt till en liten smiley i mitt eget inlägg

Bila i Europa? Det ska jag också göra om ett par veckor! Chamonix - Anecy - Gorges du verdon - Cannes - St Tropez - Monaco - Porto Fino - Florens - Berlin och sen tillbaka

Old May 30, 2011 | 08:56 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Vi hade tänkt ta 10-dagar eller något sådant i Europa. Vi har inte bestämt så mycket egentligen, bara att vi tänkte ta en Europakarta och kasta pil....

Old May 30, 2011 | 09:28 AM
EVO's Avatar
EVO
Teamspeed Senior Member
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Jag vet att jag ska läsa inläggen med en nypa salt, jag borde nog lagt till en liten smiley i mitt eget inlägg

Bila i Europa? Det ska jag också göra om ett par veckor! Chamonix - Anecy - Gorges du verdon - Cannes - St Tropez - Monaco - Porto Fino - Florens - Berlin och sen tillbaka
Härlig rutt. Måste göra något liknande i framtiden. SJälv drar jag till London på söndag. Blev inget Gumball men det regna ju så skitsamma.

All times are GMT -4. The time now is 12:54 PM.