Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14711  
Old 07-07-2011, 11:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha. Nä nu ska vi inte glamorisera allt för mycket. Jag kör snabbt men med grym diciplin - det är faktiskt inte så ofta det går att köra över 200 km/h på ett säkert sätt när det är trafik. Tyskland är nästan alltid för mycket på somrarna så där kör man nästan långsammast av alla länder (förutom Schweiz då). Annars får man bara tokbromsa hela tiden, kostar +150% soppa, +500% belägg och skivor, och man tjänar fyra minuter på en dag. Meningslöst.

Danmark är, faktiskt, ett av få ställen det går att köra snabbt och riktigt säkert på. Har man kommit förbi alla som var på samma båt är det ju fullständigt öde. Då vet man att man kört snabbt när man kommer ikapp bilarna från tidigare båten som gick en timme innan Eller hur Erppa?

Spärren är borttagen på den - jag lovar att rapportera GPS-hastighet om jag får chansen

Jag börjar för övrigt känna mig lite mör i kroppen nu!! Och jag har inte ens börjat packa än.
 
  #14712  
Old 07-07-2011, 02:36 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Trelleborg är ju bögvägen. Helsingborg och Puttgarden åker man ju.
Du har ju mitt nummer
 
  #14713  
Old 07-07-2011, 05:11 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ahhh, sträckan är inplanerad. 5479km exkl. felkörningar . Eller, felkörningar och felkörningar, vi vet ju inte riktigt vart vi ska och vi ska kämpa med vanlig karta! Ingen trött GPS.
 

Last edited by strebo; 07-07-2011 at 05:12 PM.
  #14714  
Old 07-07-2011, 07:22 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja jag vet, detta är världens sämsta video någonsin alla kategorier men det är iaf ett bevis på att jag idag såg en LP-570 Spyder Performante på Strandvägen

YouTube - ‪Lamborghini LP-570Spyder Performante Stockholm‬‏
 
  #14715  
Old 07-08-2011, 01:34 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ludas, med dina filmkunskaper och Jox fotokunskaper skulle ni kunna skapa världens sämsta magasin tror jag
 
  #14716  
Old 07-08-2011, 02:01 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by strebo
Ludas, med dina filmkunskaper och Jox fotokunskaper skulle ni kunna skapa världens sämsta magasin tror jag
De hade i alla fall haft en läsare! Hade velat se jox betygskala, allt från "en bil för bögar och sjömän" till hur nu toppbetyg hade presenterats
 
  #14717  
Old 07-08-2011, 02:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Jag är ju säker på den förra A8/S8'an kommer få fem flamberade grisöron av fem möjliga.
 
  #14718  
Old 07-08-2011, 03:48 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Felix - Du spenderar väl några veckor om året på Franska rivieran? Några härliga vattenhål att bjuda på? Jag läste någonstans om att man kunde dyka där och så? (turist-dyk dvs, jag har inget dykcert.)
 
  #14719  
Old 07-08-2011, 03:56 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ja jag vet, detta är världens sämsta video någonsin alla kategorier men det är iaf ett bevis på att jag idag såg en LP-570 Spyder Performante på Strandvägen

YouTube - ‪Lamborghini LP-570Spyder Performante Stockholm‬‏
Samma bil som här blir lite förnedrad av en SL65 black

YouTube - ‪Lamborghini LP570-4 Performante Gallardo vs Mercedes SL65 AMG Black Series‬‏
 

Last edited by Sideways_swe; 07-08-2011 at 03:57 AM.
  #14720  
Old 07-08-2011, 04:41 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Ja jag misstänkte nästan det Sideways. Kan inte finnas särskilt många Performantes i Sverige.
Angående magasinet så har Jox och jag stora planer i pipeline. Bl a kommer inom kort ett långt reportage om hur man tar sig snabbast från Stockholm till Hamburg med många halvsuddiga bilder inifrån bilen.
 



All times are GMT -4. The time now is 12:19 PM.