Swedish Teamspeeder? Get in here!
Nähä!? Vad sjukt! Har funderat på det om man själv skulle bli sådan. Riktigt jobbig sits antar jag att aldrig kunna reboota etc, hade nog försökt lära mig meditation seriöst istället som nån sorts nedvarvning.
Haha!
Men man vaknar upp och är helt dum i huvudet dagen efter, och har hjärnkapacitet som en guldfisk. Och man sover ju inte på riktigt heller känns det som, man ligger bara och har det jävligt skönt tills det är dags att gå upp.
Livsfarliga.
Ja, det är rätt creepy alltså. Och det läskigaste är att ingen framstående sömnexpert har kunnat ge honom någon diagnos heller. Men han verkar vara lite speciell så också, när det var som värst fick han något sömnmedel för hästar, och det enda som hände var att han blev seg i huvudet. Men kunde inte sova för det . . .
Men man vaknar upp och är helt dum i huvudet dagen efter, och har hjärnkapacitet som en guldfisk. Och man sover ju inte på riktigt heller känns det som, man ligger bara och har det jävligt skönt tills det är dags att gå upp.
Livsfarliga.
Ja, det är rätt creepy alltså. Och det läskigaste är att ingen framstående sömnexpert har kunnat ge honom någon diagnos heller. Men han verkar vara lite speciell så också, när det var som värst fick han något sömnmedel för hästar, och det enda som hände var att han blev seg i huvudet. Men kunde inte sova för det . . .
Last edited by jox; 06-14-2011 at 02:26 PM.
Jag har haft egna företag sedan januari 1995, jag har aldrig haft problem med att sova
Med det sagt hade jag en bra kväll igår och slocknade runt midnatt! Det händer inte ofta.
Hittade den här när jag skulle leta efter ett klipp på P3s hemsida. Dokumentär om inbördeskriget i Sri lanka 07-09. Fy fan vad dåligt jag mår efter att ha sett det där. Varning för extremt starka bilder om ni får för er att titta.
Sri Lanka's Killing Fields - Channel 4
Sri Lanka's Killing Fields - Channel 4
BRAT, du är offline, jag pratar inte med dig!