Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11671  
Old 03-23-2011, 12:12 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
en stor jäkla blobb flyger ner från himlen och landar på taket på den eller något.
Nu tycker jag inte att vi ska snacka skit om Strebbans mamma så där bara...
 
  #11672  
Old 03-23-2011, 12:13 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Bra fråga...Hmmm.

BTW så har Porschen landat i Sverige nu! Gick skitsmidigt alltihop. De hämtade den från Martino Auto Concepts den 18:e Februari och vi hämtar den på fredag, rätt snabb ledtid ändå! Hoppas på sol!
Hade det varit min bil, hade jag tagit ledig två veckor runt ankomstdatum bara för att verkligen kunna hämta upp den så snabbt som möjligt.

Är det sport chrono på den så kan denna sidan va lämplig
https://chronolyze.com/login.php
 
  #11673  
Old 03-23-2011, 01:04 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Bara jag som är så sjuuukt trött på Carrara? Jag stör mig seriöst på varenda post han gör och alla handlar alltid om samma sak.
Det som är jobbigast med snorungen är hur han hela tiden låtsas veta allt om allting och kommer med påståenden som är helt tagna ur luften. Sen försöker han få det att låta som han har värsta insider kontakterna och kan allt om Porsches framtida modeller. Grrrrrrrr

Rant over
 
  #11674  
Old 03-23-2011, 01:47 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Haha, jag tänkte med på det häromdagen men sen insåg jag att "Vafan, det enda jag gör på TS är ju att klaga i svensktråden över alla andra. Hur jävla skoj är det att läsa mina dryga posts dagarna i ända då?"
 
  #11675  
Old 03-23-2011, 01:56 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Bra fråga...Hmmm.

BTW så har Porschen landat i Sverige nu! Gick skitsmidigt alltihop. De hämtade den från Martino Auto Concepts den 18:e Februari och vi hämtar den på fredag, rätt snabb ledtid ändå! Hoppas på sol!
Kul!!!! Hur funkade transiten, hade ni trackingnummer som ni kunde spåra den med under tiden? Vad var det för fraktbolag om du don't mind me asking? (Mest nyfiken på om det är svenskt eller amerikanskt)

Originally Posted by Dave S
Nu tycker jag inte att vi ska snacka skit om Strebbans mamma så där bara...


Originally Posted by Ludas
Bara jag som är så sjuuukt trött på Carrara? Jag stör mig seriöst på varenda post han gör och alla handlar alltid om samma sak.
Det som är jobbigast med snorungen är hur han hela tiden låtsas veta allt om allting och kommer med påståenden som är helt tagna ur luften. Sen försöker han få det att låta som han har värsta insider kontakterna och kan allt om Porsches framtida modeller. Grrrrrrrr

Rant over
Något så in i helvete. Han kan en del, mycket av vilket han snappat upp på forum, i böcker och whatever, vilket gör att han blir den mest sanslöst cocky 13-åring jag någonsin stött på. Vill strypa ungjäveln när han börjar prata om körkänsla etc. Killen har ju inte ens kört lådbil.
 
  #11676  
Old 03-23-2011, 02:02 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan vad skönt att jag inte är den enda som verkligen verkligen ogillar honom.

Strebo, är det inte det vi har svensk-tråden till? Att klaga på saker och snacka skit om folk
 
  #11677  
Old 03-23-2011, 02:10 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Fan vad skönt att jag inte är den enda som verkligen verkligen ogillar honom.

Strebo, är det inte det vi har svensk-tråden till? Att klaga på saker och snacka skit om folk
Jag har också noterat den lille skiten, och då är jag ändå rätt så dålig på att kolla
runt i alla trådar. Vet inte om det var i 918 tråden som han och framhjulssnubben gick på.

Men jag vet att det var någon som sa åt idioten att om man inte har någon erfarenhet så ska man inte heller ha för mycket åsikter.

Jox, kan du inte banna honom eller ge honom en distraction eller vad det nu hette som du gav till någon imorse eller om det var igårkväll!

Eller föreslå en åldersgräns
 
  #11678  
Old 03-23-2011, 02:18 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jag har också noterat den lille skiten, och då är jag ändå rätt så dålig på att kolla
runt i alla trådar. Vet inte om det var i 918 tråden som han och framhjulssnubben gick på.

Men jag vet att det var någon som sa åt idioten att om man inte har någon erfarenhet så ska man inte heller ha för mycket åsikter.

Jox, kan du inte banna honom eller ge honom en distraction eller vad det nu hette som du gav till någon imorse eller om det var igårkväll!

Eller föreslå en åldersgräns
Haha, jo det vore något. Nej är svårt att dela ut infractions när folk bara är irriterande - det måste bryta om några regler eller vara olämpligt

Åldersgräns här har jag propsat på rätt länge. Det gör ingenting om det är ett par ungdomar som håller igång ibland, men emellanåt kan jag tycka att det är smått irriterande att typ 80% av inläggen i Off Topic görs av 16-åringar, 19% av militanta vapenkonservativa och vi svenskar står för den övriga 1%. Blir ganska onyanserade diskussioner liksom . . .
 
  #11679  
Old 03-23-2011, 02:30 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jaeg kän änte tykka synd åm hanz clokka zom förzvunnit. Åm ni inte fattar varför (och undrar) får ni gärna PMa.
 
  #11680  
Old 03-23-2011, 02:33 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag hade aldrig vågat påsta ehn kloocka med påsten. Har hört om fleera falll där kloockor har försvuhnnit i påsten. Men sen äer haan ju inte helller så zmart.
 



All times are GMT -4. The time now is 09:51 AM.