Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11571  
Old 03-22-2011, 05:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Egentligen inte jag heller men annars blir jag hungrig som satans vid 10-tiden och köper/äter någon skit.
 
  #11572  
Old 03-22-2011, 05:05 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
^^ Så ska en riktig frukost se ut. En annan är alldeles för lat (läs: det blir ju alldeles för mycket disk av det där) så det blir 2 äggmackor (stekta ägg) och Vatten. Kaffe dricker jag i skolan.
Diskmaskin,

Fast den gick sönder i helgen,,, reparatören kommer imorgon, det blir till att betala och se glad ut, som vanligt!
 
  #11573  
Old 03-22-2011, 05:07 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Axman, ser najs ut!

Jobbar själv med Kaffe, och försökte precis igår sälja åt en av finlands färjorna ett nytt koncept "breakfast for winners" Tanken var att de skulle när de är i sveriges ända på morgnarna sälja från en kärra kaffe och snus som kombo paket ....De tyckte det var en rolig idé, men tror att det krävs en heldel övertygande ännu!

Edit: Dave S, I like the way you stink!
 
  #11574  
Old 03-22-2011, 05:07 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vilka oerhört kvinnliga frukostar ni äter. Snus, kaffe och småspik brukar jag dra i mig och en kopp Aceton.
 
  #11575  
Old 03-22-2011, 05:11 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag tar en snus till frukost å en kaffe när jag kommer till jobbet. Klarar inte riktigt av frukost.
Det brukar vara antingen eller, en del kan inte äta på morgonen, och en del är vrålhungriga. Vi hade för ett antal år sen förmånen att åka till England under
flera års tid och brukade hyra bil och köra ner till södra England och tog in på pittoreska hotell i en 4-5 dagar. (Och förstås London också)

Jag åt frukost så jag stod mig fram till tre-fyra tiden, galen i deras korvar.
 
  #11576  
Old 03-22-2011, 05:13 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Axman, ser najs ut!

Jobbar själv med Kaffe, och försökte precis igår sälja åt en av finlands färjorna ett nytt koncept "breakfast for winners" Tanken var att de skulle när de är i sveriges ända på morgnarna sälja från en kärra kaffe och snus som kombo paket ....De tyckte det var en rolig idé, men tror att det krävs en heldel övertygande ännu!

Edit: Dave S, I like the way you stink!
Nice avatar!

Kaffe är för mig Zoegas, doften ligger tät över Berga varje morgon!
 
  #11577  
Old 03-22-2011, 05:14 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Sitter i skolan och funderade på att sluta snusa och så går man in här och läser. Sitter nu med en kopp kaffe och snus. Tack grabbar!
 
  #11578  
Old 03-22-2011, 05:19 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag är också alldeles för lat för att laga ordentlig frukost. Egentligen borde man ju göra havregröt och skära ner några bananskivor varje morgon, då skulle man säkert vara betydligt piggare.
 
  #11579  
Old 03-22-2011, 05:27 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute


 
  #11580  
Old 03-22-2011, 05:38 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox


 



All times are GMT -4. The time now is 10:10 AM.