Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12071  
Old 04-02-2011, 10:15 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Härligt! Snittfart?
Vet faktiskt inte. På de stora vägarna låg vi väl i 140-150km/h. Körde polarns V70 Flexifuel. Fan vad den drar bensin, fick stanna och tanka på vägen hem . Förra året körde vi en annan polares A4 2.0 TDI, hade typ 1/4 tank kvar när vi kom hem


Originally Posted by Bronto
Nice strebban! Det är bra jobbat om man lyckas göra det så kvickt!
Jo, det gick riktigt smidigt faktiskt. Fick med mig 21 flak öl, 10 baginbox, 3st "Sommarspecial" och en flaska whiskey till farsgubben . F.ö. Det är fan gratis att handla där nere.
 
  #12072  
Old 04-02-2011, 01:04 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
OK Jag såg en Pagani Zonda Cinque i ett skyltfönster i förbifarten. Hann inte stanna och fota tyvärr. Vid Dorchester stod en GT3RS och en LP640 körde förbi på Oxford Str.
Nu måste jag ta det lite lugnt i syrrans lgh ett tag men det gör inget för utanför är två Ferraris parkerade
Hälsningar från bilarnas Mecca!
 
  #12073  
Old 04-02-2011, 01:29 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
OK Jag såg en Pagani Zonda Cinque i ett skyltfönster i förbifarten. Hann inte stanna och fota tyvärr. Vid Dorchester stod en GT3RS och en LP640 körde förbi på Oxford Str.
Nu måste jag ta det lite lugnt i syrrans lgh ett tag men det gör inget för utanför är två Ferraris parkerade
Hälsningar från bilarnas Mecca!
Var är du någonstans?
 
  #12074  
Old 04-02-2011, 01:32 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by strebo
F.ö. Det är fan gratis att handla där nere.
Vart någonstans åkte ni, Flensburg? Tror jag måst ta en runda dit ner och ladda på med lite drickbart, måst bara lyckas övertala min tyska granne att köra mig då jag inte har bil.. Han tycker för övrigt att allting är svindyrt i Danmark samt är från München så borde inte vara svårt att övertala honom att tanka på med lite öl..

Fan nu kan jag inte tänka på nåt annat än öl.
 
  #12075  
Old 04-02-2011, 01:33 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Axman
Var är du någonstans?
Låter som London..
 
  #12076  
Old 04-02-2011, 01:36 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Chubster
Vart någonstans åkte ni, Flensburg? Tror jag måst ta en runda dit ner och ladda på med lite drickbart, måst bara lyckas övertala min tyska granne att köra mig då jag inte har bil.. Han tycker för övrigt att allting är svindyrt i Danmark samt är från München så borde inte vara svårt att övertala honom att tanka på med lite öl..

Fan nu kan jag inte tänka på nåt annat än öl.
Vi var i Puttgarden ....pråmen
 
  #12077  
Old 04-02-2011, 02:23 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Vi var i Puttgarden ....pråmen
Hur fick ni plats med allt det i en V70!? 21 flak tar ju bra med plats!
 
  #12078  
Old 04-02-2011, 02:48 PM
v n sthlm's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm Sweden
Posts: 162
v n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the rough
Nu har man varit duktig och löptränat! *klappar mig på axeln nu några kalla och snacks till Milan - Inter
 
  #12079  
Old 04-02-2011, 07:00 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Här var det dött!

Strebban ligger väl och dunar som ett litet barn nu efter den där resan. Förresten strebo, varför är inte vi på TS bjudna på din 25års fest!? Jävligt besviken.
 

Last edited by Sideways_swe; 04-02-2011 at 07:04 PM.
  #12080  
Old 04-03-2011, 03:49 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Jag undrar faktiskt också det Strebo. Nu blev det plötsligt lite stel stämning här inne i svensk tråden känner jag.

Axman jag är i London men kommer hem ikväll igen. Ska chilla lite i Hydepark idag tänkte jag, 15+ grader och sol är väl inte så pjåkigt
BTW när senast beställde ni en drink och betalade 420 spänn? F*ck my life
 



All times are GMT -4. The time now is 10:59 AM.