Swedish Teamspeeder? Get in here!
Haha, sorry. Kunde inte låta bli. Åtgärdas nu:
YouTube - I wanna **** you in the ass
YouTube - Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy
YouTube - I wanna **** you in the ass
YouTube - Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy
3 sköna playlists:
Random favoriter av en kompis, bra skit.
Playlist by tomnoble - Spotify
Gamla sköna låtar, classics:
Playlist by ririakerlund - Spotify
Mycket soul och sånt, grymma låtar många man aldrig hört:
Playlist by kladden - Spotify
Random favoriter av en kompis, bra skit.
Playlist by tomnoble - Spotify
Gamla sköna låtar, classics:
Playlist by ririakerlund - Spotify
Mycket soul och sånt, grymma låtar många man aldrig hört:
Playlist by kladden - Spotify
Nu är det faktiskt ganska nära ett bilköp igen! :S
jag blir alltid så jävla nervös innan ett bilköp verkligen går i lås. Är det rätt bil? det är inget skumt med va? kan jag hitta en till bättre pris?
Sen tänker jag alltid- Jag lever fan bara en gång, jag kan dö imorn så de e ba å köööp!
jag blir alltid så jävla nervös innan ett bilköp verkligen går i lås. Är det rätt bil? det är inget skumt med va? kan jag hitta en till bättre pris?
Sen tänker jag alltid- Jag lever fan bara en gång, jag kan dö imorn så de e ba å köööp!
Sjukt snygg men jag tyckte den va lite väl billig och det hade sina orsaker. Fick chassinr mailat till mig av säljaren, kollade mot porsches databas och den har varit toksmälld. det som beställts till den bilen var, ny huv,front,lysen,framskärmar,dörrar,4st fälgar, i princip helaframvagnen osv. Synd på en sjukt snygg bil
Porsche 911 GT3 Clubsport Keramikbremse Porsche Navi - Cars: Detail View
Satan. Det är ju hela bilen som beställts i delar. Som sagt, synd på en så sjukt fin bil annars.
Ja, man får passa sig noga. Man ska ö h t inte titta på bilar i Tyskland som det inte står "unfallfrei" på - tyskarna är skyldiga att uppge ev olyckor och det är rätt påtagliga straff att sälja en smälld bil som krockfri ... så står det inte det är den garanterat smälld.
Edit: Neuss står bilen i, det är inte långt från Ringen alls. Gissar att den gått i räcket där kanske.
Ja, man får passa sig noga. Man ska ö h t inte titta på bilar i Tyskland som det inte står "unfallfrei" på - tyskarna är skyldiga att uppge ev olyckor och det är rätt påtagliga straff att sälja en smälld bil som krockfri ... så står det inte det är den garanterat smälld.
Edit: Neuss står bilen i, det är inte långt från Ringen alls. Gissar att den gått i räcket där kanske.
Satan. Det är ju hela bilen som beställts i delar. Som sagt, synd på en så sjukt fin bil annars.
Jag har inget emot om en bil har bytt en framskärm eller nåt, att GT3or går mycket på bana är ju ingen nyhet. Men när hela främre bilen är bytt så känns det som att den kan vara ramsne. Man måste ju även tänka på att man ska sälja bilen nån gång också.