Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Jan 17, 2011 | 12:28 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Blir lätt så. Men det är bara upp på hästen igen!

Old Jan 17, 2011 | 12:38 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Kör sista racet på handels med Finansiell Ekonomi nu. Tenta imorn sen blir det chill hela veckan! Så sjukt nice!

Kommer börja med mitt Kandidatarbete på Chalmers nästa vecka och ska hålla på med turbiner ända till sommaren. Hoppas att det blir kul annars kommer det vara segt när man ska skriva om det så länge! Är det nån av er som gjort ett Kandidatarbete nyligen?

+1 om beach -11 David Ska satsa hårt på gymmet nu för jag är rätt trött på att vara klen lol

Sent from my iPhone using Tapatalk

Old Jan 17, 2011 | 12:44 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Gött Brontan! Alltid skoj när det går framåt!

Haha, tröttnat på att vara en räka? Bara börja med dom fria vikterna och äta mycket kyckling så är man hemma sen

Old Jan 17, 2011 | 02:20 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Asså, är kyckling bra? Trodde att det var mer om man ville deffa? Kanske ska börja dricka Milda på morgonen annars.

Ah, men får väl leka med maskinerna först innan man går in med dem stora pojkarna framför speglarna haha Men har kört skivstångspass några gånger och diggar det rätt mycket. Kör ju slut sig själv sjukt mycket mer när någon annan pushar på en.

Old Jan 17, 2011 | 02:42 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Originally Posted by Bronto
Asså, är kyckling bra? Trodde att det var mer om man ville deffa? Kanske ska börja dricka Milda på morgonen annars.

Ah, men får väl leka med maskinerna först innan man går in med dem stora pojkarna framför speglarna haha Men har kört skivstångspass några gånger och diggar det rätt mycket. Kör ju slut sig själv sjukt mycket mer när någon annan pushar på en.
Maskiner? Skivstångspass!? Fy fan ...

Kyckling är alltid bra pga väldigt hög protein/fett-ratio.
Börja med fria vikter så fort du kan, det är där du kommer märka störst skillnader. Och åter igen, va inte rädd för att ÄTA MAT...för att det ska hända något så kan du gott äta 1.5 gånger ditt nuvarande intag.

Old Jan 17, 2011 | 04:21 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Kommer börja med mitt Kandidatarbete på Chalmers nästa vecka och ska hålla på med turbiner ända till sommaren. Hoppas att det blir kul annars kommer det vara segt när man ska skriva om det så länge! Är det nån av er som gjort ett Kandidatarbete nyligen?
Jag skrev min magisteruppsats januari 2010. Den skulle lämnas in i typ 20 januari men istället för att skriva över jullovet drog jag till Schweiz och åkte skidor. Sen chillade jag lite i några dagar och började skriva runt den 5 januari. Blev 12 timmars dagar fram till inlämning och betyget blev VG

Old Jan 17, 2011 | 06:38 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Haha, läckert Ludas Vad skrev du om för något?

Old Jan 17, 2011 | 07:03 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Annars kan du göra motsatsen. Min motsvarighet till kandidatuppsats hade en del intressanta resultat, så jag och min kursare fick åka iväg och tävla internationellt och var därmed tvugna att skriva om och revidera hela jävla uppsatsen. Och vad fick vi för det? Inte ett skit. Vi fick samma betyg som alla andra men lade ned tre gånger så mycket tid. Läxan är att se till att slutsatsen är precis lagom intressant och precis det alla förväntar sig

Old Jan 18, 2011 | 03:55 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Old Jan 18, 2011 | 04:37 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha, läckert Ludas Vad skrev du om för något?
Jag skrev om oskäliga avtalsvillkor i konsumentförhållanden med inriktning på
1. automatisk avtalsförlängning och
2. att en avtalspart förbehåller sig rätten att ändra ett avtalsvillkor i efterhand, t.ex. researrangörer som höjer priserna i efterhand pga höjda bensinkostnader och liknande.

Tyckte det var rätt kul när jag väl kommit igång med skrivandet, man sätter sig ju verkligen in i ämnet.

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 07:27 PM.