Swedish Teamspeeder? Get in here!
Det vore onekligen trevligt att träffas och ta en utekväll och en liten drive. Jag vet bara inte hur jag jobbar nu till sommaren...
Alfa Romeo 159 Sportwagon, Ti Sportpaket, 175 | Östergötland | Blocket
Alfa Romeo 159 3,2 Q | Skaraborg | Blocket
Är jag galen för att ens tänka på en Alfa? 159an (helst sedan) är ju ärligt talat en av de snyggaste bilarna på marknaden.
Alfa Romeo 159 Sportwagon, Ti Sportpaket, 175 | Östergötland | Blocket
Alfa Romeo 159 3,2 Q | Skaraborg | Blocket
Är jag galen för att ens tänka på en Alfa? 159an (helst sedan) är ju ärligt talat en av de snyggaste bilarna på marknaden.
Klart att bros går före hoes Strebo. Men nu pratar vi ju inte om att Jox och jag har att välja mellan att att ha en orgie i Jox garage eller att softa med dig.
Nu handlar det om att antingen bli halvt ihjälslagen av tjocka södersossar eller smidigt glida iväg och ta första bästa cab till Riche.
Bäst är nog att helt enkelt stryka fotboll från samtalsämnena... Och politik... och kläder och utbildning och jobb.
Nu handlar det om att antingen bli halvt ihjälslagen av tjocka södersossar eller smidigt glida iväg och ta första bästa cab till Riche.
Bäst är nog att helt enkelt stryka fotboll från samtalsämnena... Och politik... och kläder och utbildning och jobb.
Hmmm, det börjar ljuda som ni skulle behöva en finnjävel som förstärkning till utekvällen...ni vet, vi finnar kan ju verkligen supa utan att ha roligt och inte vice versa tjafs. Fotboll e vi skit på, politisk linje finns ej och det där med kläder, utbildning och jobb bryr vi oss inte om.
Lovar att vara bitter, full, inåtvänd och bete mig oförskämt hela tiden om jag får komma med
Lovar att vara bitter, full, inåtvänd och bete mig oförskämt hela tiden om jag får komma med
Passar på att stjäla ett uttryck jag just läste bland "nya ord 2010".
Du ska alltså sitta och .... bonnläppa?
ATT BONNLÄPPA
Stå i ett hörn och känna sig utanför.
För övrigt sjukt kul lista 2010-års uttryck - DN.SE
Du ska alltså sitta och .... bonnläppa?
ATT BONNLÄPPA
Stå i ett hörn och känna sig utanför.
För övrigt sjukt kul lista 2010-års uttryck - DN.SE