Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8501  
Old 12-16-2010, 05:38 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Läste lite kritiska recensioner om mottagningen från när 4an släpptes i somras, men de påstår att det skulle vara aningen förbättrat med en programvaruppdatering sedan dess. Men vad hjälper det när jag kör på Sveavägen och det tvärdör. Lite till telefonens fördel så beror det till viss del antagligen på att jag har dubbelglas som är tjockt som ett as i Audin, men vad hjälper det när Nokia funkar perfekt under samma omständigheter . . .
 
  #8502  
Old 12-16-2010, 05:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
iPhonen är som du säger, en leksak. Gå tillbaka till Nokian istället. Du är säkert mer effektiv med den ändå. Jag köpte iofs en calender på app-store som är så löjligt jävla bra. Syncar mitt skolschema med den samtidigt som det är väldigt enkelt att lägga in egna aktiviteter.
 
  #8503  
Old 12-16-2010, 05:44 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jaså, jag tycker den inbyggda kalendern är en av de få saker som funkar heeeelt suveränt. Kunde du inte synka med den vanliga? Man kan ju till och med acceptera Outlook-inbjudningar direkt i mobilen och den lägger till både i mobilens kalender, iCal och på Exchange-kalendern med ett knapptryck.
 
  #8504  
Old 12-16-2010, 05:47 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hajar inte varför du tappar signalstyrka. Jag försökt köra "dödsgreppet" som alla klagade på, men tappar högst en stapel då. Har du skaffat en bumper till den? De får man ju hämta ut gratis. Kanske skulle hjälpa?

Trist att den inte fungerar som den ska annars. Smiska in till den Telenorn och be om en ny annars då.
 
  #8505  
Old 12-16-2010, 05:49 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jaså, jag tycker den inbyggda kalendern är en av de få saker som funkar heeeelt suveränt. Kunde du inte synka med den vanliga? Man kan ju till och med acceptera Outlook-inbjudningar direkt i mobilen och den lägger till både i mobilens kalender, iCal och på Exchange-kalendern med ett knapptryck.
Jo den fungerar bra men jag tycker man får så dålig översikt. Jag kan ta ett screenshot och posta sen på den kalendern jag använder, sitter i skolan nu.
 
  #8506  
Old 12-16-2010, 05:54 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, folk säger att man ska skaffa massa tillbehör, men alltså - här är alltså en telefon för 6,000 spänn, men för att kunna ringa med den så måste man alltså sätta på en ful plastmockafjong på sidan? Det är ju ungefär som att köpa Axa-müsli, men för att kunna äta den utan att dö av en bakteriehärd så måste man hälla i desinfektion i skålen. Eller tvingas byta ratten i din nya bil för att du ska kunna styra den dit du vill. Mjaaaaaaa. Bättre då att göra om och göra rätt - skjut den hjärndöda ingenjör i huvudet som kom på den fantastiska idén att sätta antennen exakt där man håller telefonen, i nedre vänstra hörnet. Varför inte ha den ovanpå som alla andra telefoner!

Jag saknar min 688 . . .
 
  #8507  
Old 12-16-2010, 06:00 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Men, antenngrejen är bara en myt vad jag förstår. Jag har bara bumpern för att skydda den mot repor etc. Testa annars att få ett nytt sim-kort. Kan vara det som spökar

Eller så sugen telenor balle helt enkelt bara Telia is teh shit!
 
  #8508  
Old 12-16-2010, 06:03 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag tycker du borde ge Android en andra chans Jox. De nya HTC-lurarna är inte alls så jobbiga som de var förr, Desire HD har fått 8.9 i snitt av 66 omdömen på Prisjakt.
Eller kommande Nexus S, Googles egen mjukvara innanför skalet på en Samsung Galaxy S. Den finns inte än men kommer så småningom: Engadget testar Nexus S: bästa androidtelefonen hittills | Swedroid
 
  #8509  
Old 12-16-2010, 06:07 AM
speedsters's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2010
Posts: 159
speedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nicespeedsters is just really nice
Jox, jag har en Nokia E72 och jag ääälskar den - helt problemfri telefon för mig. Om du vill byta ut din iPhone finns det flera bra alternativ, finns numera en Desire med utfälltbart qwerty-bord. Om du inte diggar android finns det nya HTC 7 Trophy och LGE900 med nya Windows mobile 7. Den sistnämda sägs ha en riktig grym display
 
  #8510  
Old 12-16-2010, 06:14 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Alltså ...jag VÄGRAR springa runt med ett fult jävla skal. När jag köper en mobiltelefon för 6000kr som jag vet går sönder om jag tappar den, då;
1. Tappar jag den inte
2. Tappar jag den och den går sönder håller jag käften och betalar min allrisk-självrisk.
 



All times are GMT -4. The time now is 04:19 AM.